חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

סמינר מאמאנט לוס אנג'לס!

ליגת מאמאנט לוס אנג'לס פותחת עונה לראשונה - ומקיימת סמינר מקצועי בן חמישה ימים!


במהלך שלושה חודשים מאז נפתחה הליגה בעיר גובשו 12 קבוצות, המונות כ- 200 שחקניות.
במטרה להכשיר שופטים ושופטות, לקיים הדרכות למאמנים ולקפטניות, ולערוך אימונים לשחקניות, התקיים סמינר בן חמישה ימים, בו לקחו חלק כ- 170 שחקניות הליגה ו-30 אנשי צוות. בנוסף הוכשרו כרשמים 15 ילדי שחקניות מאמאנט לוס אנג'לס, במסגרת פרויקט 'מחויבות אישית'.

סמינר מאמאנט לוס אנג'לס!

עפרה אברמוביץ, מייסדת ויו"ר ראש ליגת מאמאנט: "מדהים היה לראות את התמהיל האנושי של הליגה. קפטניות שהופכות בין לילה למנטוריות ,פסיכולוגיות ומנהיגות .מאמני כדורעף מקומיים שבאים לקחת חלק, בעקבות הזדהות עם המטרות והערכים של הליגה. בני משפחה של שחקניות הליגה, הכוללים בני זוג וילדים, המצטרפים לצוות המקצועי כשופטים/ות ומאמנים ורשמים. ומהצד השני, שחקניות חדורות מוטיבציה שבאות לשמוע וללמוד.
באולם אחד הצוות המקצועי מקבל הדרכה ואימון על ידי יו"ר הועדה המקצועית זיו סדבון. במקביל באולם אחר, נהנות המידי יום הקבוצות מהדרכה ואימונים מקצועיים של צוות המאמנים שלנו: טטיאנה פראגה שון לויטן ואבי וייץ."
הסמינר נחתם בטקס מרשים, אותו כיבד בנוכחותו קונסול ישראל בלוס אנג'לס - מר איתן וייס. בנוסף התקיימו משחק ראווה של מאמנים אל מול המשלחת מישראל, משחקי ידידות בין הקבוצות, חולקו תעודות והוכרזה פתיחת העונה של ליגת מאמאנט L.A, כל זאת בנוכחות 500 בני משפחה, מכובדים ותקשורת.

ונסיים עם ציטוט מרגש של אחת משחקניות הליגה, שמסכם את המהות של ליגת מאמאנט באשר היא:
"אני רוצה לשתף אתכם ברגע מרגש שלי,
למרות שהפסדנו הבן הגדול שלי דניאל בא אליי בסוף המשחק ואמר לי אמא אני גאה בך!
בשבילי זה היה שווה עולם...
Go Mamanet"

בהצלחה עם פתיחת העונה!

סמינר מאמאנט לוס אנג'לס!