חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

חברות בארגוני ספורט ישראליים ובינלאומיים

ליגת מאמאנט משתייכת לארגונים מובילים בארץ ועולם:


ארגונים ישראלים:

חברות בארגוני ספורט ישראליים ובינלאומיים

מרכז הפועל תומך בפעילות הספורט ההישגי והעממי, מסייע ומייעץ לאגודות בכל רחבי הארץ, הן בנושאים מקצועיים והן בנושאים ארגוניים וכספיים, אך עיקר פעילותו היא בפיתוח והקמה של אגודות ספורט חדשות בכל הענפים.


החל משנת 2007, ליגת מאמאנט הפכה לחלק בלתי נפרד ממרכז הפועל, ובמסגרת שיתוף פעולה זה, מסייע מרכז הפועל לליגת מאמאנט במספר תחומים: חשיפת הענף, יצירת קשרים עם גופים בינלאומיים, מתן מלגות לשחקניות מאמאנט המסיימות קורס מדריכות, הדפסת חולצות לליגות מאמאנט ברחבי הארץ, ועוד. כמו כן, שיתוף פעולה זה מאפשר לשחקניות מאמאנט להשתתף בספורטיאדה ובתחרויות ספורט עולמיות.

ארגונים בינלאומיים:

חברות בארגוני ספורט ישראליים ובינלאומיים


השנה הוכרזה מאמאנט כספורט רשמי בארגון CSIT, הקונפדרציה הבינלאומית של ארגוני ספורט מכל העולם, והוזמנה להשתתף רשמית במשחקי ה – CSIT בשנת  2017 בלטביה, לאחר שהציגה בפני יזמי ספורט ומאמנים, את הדגם המוצלח של ליגת מאמאנט, אשר כבש את חברי הקונפדרציה. 

על מנת להשתתף במשחקים הרשמיים של
CSIT, הוזמנו שחקניות מאמאנט לקחת חלק במשחקי המוקדמות שיתקיימו בין התאריכים 17-21 במאי הקרוב, בברצלונה, ספרד, עבור שחקניות מאמאנט מדובר בפרויקט קהילתי שיאפשר לאמהות לשחק בטורניר הבינ"ל הראשון של מאמאנט, המאחד את כל המגזרים בישראל עם ליגות מאמאנט ממדינות שונות באירוע ספורטיבי ראשון מסוגו. 

לאור קבלתה של ליגת מאמאנט לארגון ה –
CSIT
, בחודש אוקטובר 2015, אירחה מאמאנט נציגים ממספר מדינות, להכשרה ארגונית ומקצועית עבור הקמת תשתית לנציגויות מאמאנט נוספות ברחבי העולם. המדינות שהשתתפו בכנס הן: איטליה, בלגיה, אוסטריה, צרפת, בולגריה, ארה"ב, ובסמינר, למדו הנציגים בין השאר, אודות משחק הכדורשת, חוקת ותקנון מאמאנט והחשוב ביותר: שילוב היזמות בקהילה והתרומה החברתית יחד עם הספורט.