חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

תרומת מאמאנט לאמהות ולמשפחה


התחום הספורטיבי
ליגת המאמאנט נותנת לאימהות הזדמנות לעסוק באופן מסודר אחת לשבוע או יותר בפעילות ספורטיבית המשלבת כושר גופני, הווי חברתי ואדרנלין.
חדוות הניצחונות, תוגת ההפסדים, שיתוף הפעולה הקבוצתי ושיפור הכושר הגופני האישי מקנים אפשרות לצאת מהשגרה. כל קבוצה מתאמנת באולם בית ספרה בהדרכת מאמן/ת . האימון משפר את טכניקת המשחק והכושר הגופני. בנוסף, במהלך העונה, נפגשות השחקניות למשחקים תחרותיים בין בתי הספר השונים אותה העיר.


התחום החברתי
במהלך האימונים ומשחקי הליגה, מתגבשת קבוצה חברתית בעלת מכנה בית ספרי משותף. נוצרים מעגלי היכרויות חדשים ונרקמות ידידויות חדשות בין אימהות שעוברות חוויות משותפות ומשחקות ביחד. אימהות הבאות להתגורר בישוב  מוצאות דרך הקבוצה פלטפורמה להסתגלות מהירה יותר במקום החדש. מאמאנט תורמת להעצמה נשית זוהי פלטפורמה לעזרה הדדית ותמיכה על בסיס אישי ומקצועי.


הקשר בין ההורה לילד
האימהות, שבדרך כלל אחראיות על התמיכה ועידוד הילדים  משנות את הנוהג והופכות להיות ה"כוכבות" כאשר הילדים מלווים אותן למשחקים, יושבים ביציע, תומכים ומעודדים. הילדים מופתעים ושמחים לגלות אמא בדמות חדשה, אנרגטית וספורטיבית.
על ידי ההשתייכות של האימהות לנבחרת הספורט הבית ספרית הן מעבירות לילדים מסר שרצוי לעסוק בספורט, ולא רק במחשב או בטלוויזיה. האם הופכת למודל חיקוי ונותנת דוגמה חיובית הלכה למעשה. לראייה,  נפתח בכפר סבא חוג כדורשת (קט-עף) לילדים בכיתות א' ו-ב'. החוג נפתח לאור פניות מרובות של שחקניות כדורשת שביקשו מסגרת דומה לילדיהן ומהווה בסיס להצטרפות לענף הכדורעף בעתיד.


התחום החינוכי
המכנה המשותף של כל קבוצה הינו השייכות הבית ספרית. האימהות מלמדות את הילדים לחוות ספורט כחלק מאורח החיים. השחקניות לומדות תוך כדי משחק ערכים כגון: חינוך לספורט, התמדה, הגינות והתנהגות ספורטיבית במגרש, וגם לדעת להפסיד בכבוד. ערכים אלו מועברים גם לדור הצעיר.

"גאוות יחידה"
כל שחקנית בקבוצה נושאת על גב חולצת הליגה את שם בית הספר בו לומדים ילדיה. הדבר גורם לאמא המשחקת להיות מחויבת לבית הספר ובאופן ישיר, לילדיה. ניכרת מעורבות רבה יותר של אימהות המאמאנט בביה"ס במגוון תחומים ופעילויות.

  
תחום מעורבות קהילתית
האימהות מרגישות גאווה על כך שהן חלק ממפעל עירוני ייחודי, מצליח ומשגשג. הקשר החזק הנוצר בקבוצות גורם לאימהות להתחיל וליזום פעילויות ורעיונות קהילתיים/ שכונתיים, מחוץ לכדורשת, נושא שהולך ותופח עם הזמן. לדוגמא, לפני 3 שנים החל פרויקט "בית חם" בכפר סבא, בו מארחות שחקניות מאמאנט את ילדי פנימיית "עלומים" בביתם.