חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

ליגת מאמאנט ראש העין סיימה את העונה ה-12 כאשר קבוצת בגין זכתה בדאבל.

מאת: נעמי |

מאמאנט הוציא נשים מהבית והעלתה אותן למגרש, היא מהווה את פרויקט האימהות הספורטיבי- חברתי- קהילתי הגדול בישראל ושמה לה למטרה להנחיל את תרבות הספורט בקרב אימהות ודרכן להשפיע על הילדים ועל המשפחות.


גם אצלנו בראש העין מאמאנט סוחפת אחריה שחקניות רבות  ונחשבת להצלחה גדולה. הליגה מונה מעל  180 אימהות שחקניות  ב-16 קבוצות וקבוצת נערות אחת. כולן יחד צעירות ובוגרות, חילוניות ודתיות, מהשכונות הוותיקות והחדשות משחקות על מגרש אחד.

הגידול בליגה משקף את הצמיחה חסרת התקדים של העיר ומביאה לידי ביטוי את השאיפה להוות גורם קולט ומחבר בין כל התושבות. לצד האימונים והמשחקים הליגה מהווה עבור השחקניות מקום מפגש חברתי, הרחבת מעגלי החברות וגאוות יחידה. השחקניות מבצעות פרויקטים בתחום המעורבות החברתית בקהילה המקומית והארצית.

עמותת הספורט מרכזת את פעילות הליגה ומהווה עבורה בית חם.

לאורך כל העונה התקיימו משחקי ליגה בשלושה בתים ובסופה נקבע כי קבוצת בגין היא אלופת הליגה לעונה 2022-23.  המקום שני הוענק לעל יסודי 4 והמקום השלישי לעל יסודי 2.

במוצ"ש האחרון ולאורך ערב מותח ודרמטי במיוחד של משחקים בו השחקניות נלחמו על כל כדור תוך הפגנת עבודת צוות, תחרות ופירגון עלו לשחק הגמר קבוצות נופים ובגין.

במשחק הגמר גילו שתי הקבוצות יכולות גבוהות הן בהתקפה והן בהגנה ובסיומו גברה קבוצת בגין על קבוצת נופים והוכרזה כמחזיקת הגביע. עבור קבוצת בגין הייתה זו שמחה אדירה וכפולה.

את גביע המקום שני  הניפה קבוצת נופים ושל המקום השלישי קבוצת על יסודי 4.

הליגה נערכת לפתיחת העונה הברה ומזמינה את נשות העיר להצטרף וליהנות מהטוב הזה, אין חובה בידע מוקדם.

המעוניינות מוזמנות ליצור קשר עם לבנת בטלפון 052-4764447 או לסיון 052-3748261

ליגת מאמאנט ראש העין סיימה את העונה ה-12 כאשר קבוצת בגין זכתה בדאבל.