חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

אליפות מאמאנט גדרה לשנת 2014

ערב ספורטיבי, מרגש ומהנה התקיים אמש בגדרה בו זכו בנות פינס בגביע


ערב ספורטיבי, מרגש ומהנה התקיים אמש בגדרה בו זכו בנות פינס בגביע. 8 קבוצות מאמאנט - פינס, גוונים, תיכונים, פינסטארס, בילויים, רעות, ילדותי ורימונים, סיימו עונה מאתגרת של מאמאנט.
האולם היה מלא באוהדי הקבוצות, ילדים ואבות (שויתרו על כדורגל), שחקניות מכל הקבוצות, נציגי מועצה ומתנ"ס.
הזדמנות נפלאה להודות שוב לכל האימהות השחקניות בליגת מאמאנט גדרה, למאמנים, לקפטניות, לספונסרים, לכל מי שטרח ותרם השנה לליגה ולתפעולה, לראש המועצה - יואל גמליאל, דני דורון מ"מ ראש המועצה ויו"ר המתנס, ניר בזק מחזיק תיק הספורט, דוד בוגנים - מנהל המתנ"ס.


פוסט של מוש דנון (בעלה של רינת דנון) -

אז זהו? זה נגמר ? באמת בנות פינס במאמאנט גדרה זכו בגביע ? אכן...הפוסטים התמונות המדליות ובעיקר מצב הרוח מלמדים שכן, אפילו יואל אמר שכך...!! עכשיו חברים אפשר לספ...ר,,,
השבועות האחרונים (מה שבועות? חודשים!) היו כולם בסימן מוחלט מאמנט....אימונים אין ספור כולל קפה ועוגה, שיחות מוטיבציה עידוד ותמיכה. קו וואצאפ בוער מרוב תקשורת שרצה בו הלוך ושוב.
אצלנו בבית בנינו בהשקעה מטורפת רשת המחוברת לבית של השכנים (לא עזרו להם הטענות שהם לא יכולים להכנס הביתה) בכדי שרינת תוכל להתאמן....תפרתי תרמיל גדול ומלא באבנים כבדות לטובת ריצת השש בבוקר שלה. לפעמים הייתי חייב לשים את יובל על הכתפיים כי "צריך להגביה את החסימה הנגדית" ...
מה אגיד? חוץ מלאכול ברזלים בשיניים עשינו כמעט הכל....ובלילות?...בלילות הייתה מסתגרת בחדר עבודה מול המחשב בסודיות מוחלטת ...פעם, הצצתי בלי שראתה וראיתי בקושי בחצי עין מין מסך כזה מלא קוביות צבעוניות שנופלות למטה עם צליל מיוחד...בטח למדה טקטיקות משחק מחו"ל או איזה אפליקציה סודית.

ואז הגיע המשחק הראשון לחץ!!!אסור לדבר. אסור לבקש ...כל פניה ולו הקטנה של יובל הייתי צריך להדוף ולחסום מיד לפני שנפגע בריכוז...שלושה ימים לפני המשחק...תפקידי היה להיות הידיים...לפתוח את הדלת באוטו ...להרים דברים ואפילו ללחוץ על השלט לכיוון "האנטומיה של..." לחצתי בטח לחצתי כי אסור לסכן את האצבעות...!! שמעתי שאצל האחרות/אחרים המצב היה די דומה....
מפאת הצינעה לא אומר איזה דיווחים רצו בווצאפ... כאלו שבנים אוהבים...לשמחתנו המשחק נגמר בניצחון...איזה כיף!..מה כיף? הלחץ גבר המתח עולה ... את הילדה שלחתי לסבתא ואני לקחתי חדר במלון....ממש קרוב, ליד תחנת הדלק ברחוב הרצל. אגב, אחלה שירות .

לילה לפני חזרתי בערב והבית ריק ...הבנות בשיחה! כשחזרה הוציאה חולצה צהובה אקסטרא אקסטרא לארג שאלבש ...ואני בכלל לובש סמול.. ביום המשחק קמתי מוקדם והלכתי לכותל להתפלל לאלוהים שיעשה שננצח כי אני לא בנוי להפסד...לא בנוי!!!!
אגב, היו שם מלא אנשים שהתפללו גם. השתגעתי, מה? כל אלו בעלים של נשות מאמאנט? פניתי לאחד בכדי להחליף חוויות על הרשת התרמיל והאבנים הוא נראה לי מבין בזה, ...אבל הוא וכל האחרים התפללו בעניין אחר כזה משהו שמסעיר את המדינה עכשיו.
מה מסעיר יותר מהרצון שלי שינצחו במאמאנט ושלא אצטרך להתמודד עם המשבר הנפשי שיהיה מהפסד?? חס ושלום!!.......והנה הגיע 19:30 אני מתייצב עם הילדה באולם ומתחיל להתאמן בעידוד של פינס סטארס...אתה חייב לעודד אמרה לי....ואני? בחיים שלי לא הייתי במשחק כדורגל או סל ועוד עם הרבה אנשים ובטח שלא יודע לעודד...פעמיים עודדתי את ה"תיכונים" בטעות.. קרן מוריליס, סליחה.
היה משחק מדהים לידי ישבו הגברים שבגברים ומהם למדתי "מלחמה" "מלחמה" ו......תעשי לי ילד" היה משחק מעולה ומאד מותח....ניצחנו . בטח ניצחנו..!!!!

בנות פינס אתן אלופות , שמחתי מאד להכירכן... נתראה בגמר הבא!!! או ש...