חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

ראש העין מצטרפת למשפחת המאמאנט

מאמאנט ראש העין נפתחה בטקס מרשים ומרגש
ב-10.03.12 מוצ"ש התקיים אירוע הפתיחה של ליגת המאמאנט בראש העין. במהלך החודשיים שקדמו לאירוע הוקמו בעיר שש קבוצות המייצגות את בתי הספר בעיר.


ב-10.03.12 מוצ"ש התקיים אירוע הפתיחה של ליגת המאמאנט בראש העין. במהלך החודשיים שקדמו לאירוע הוקמו בעיר 6 קבוצות המייצגות את בתי הספר בעיר: 2 קבוצות מבית הספר טל, קבוצת בית ספר אשכול, קבוצת בית ספר נווה דליה, קבוצת בית ספר נופים וקבוצת חטיבת היובל.
אירוע הפתיחה היה במעמד ראש העיר מר משה סיני, מנכ"לית העירייה הגברת אירית נתן, מחזיקת תיק החינוך הגברת סיגל שיינמן, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, מר רזי אחרק, יו"ר פורום נשים הגברת אורלי מונק, מנכ"לית החברה למתנ"סים הגברת עדית בוקאי, יו"ר מאמאנט הארצי עפרה אברמוביץ ועוד מכובדים נוספים.
חגגו באירוע 60 האימהות השחקניות כאשר בקהל שמנה כ-300 צופים נכחו בני משפחותיהן, חברים ותושבי ראש העין. האירוע היה מרגש מאוד והחל בעלייתן של האימהות למגרש מלוות בילדיהן, מנהלות בתי הספר ודגל בית ספר לקול תשואות הקהל. ההתרגשות היתה רבה!!!
במהלך הערב נשמעו דברי ברכה מצד המכובדים, הוקרן סרט שהופק במיוחד לאירוע ובו הסבר על המאמאנט ותמונות מאימונים של הקבוצות. ליבי פנקר, ביתה של אחת השחקניות, שהופיעה בתוכנית בית ספר למוזיקה, שרה את השיר "זה רק ספורט" והלהיבה את הקהל כולו.
לאחר חימום של כל הבנות על המגרש, שהיה מחזה מרהיב לכשעצמו, החלו משחקי ידידות בין הקבוצות והקהל היה על הרגליים תוך נפנופי בלונים ופונפונים, תיפופי תופים וקריאות עידוד לכל המשתתפות. בסוף האירוע קיבלה כל אמא פרח שהוענק לה על ידי בכירות העיר.
אין ספק שיריית הפתיחה לליגה שעומדת להתחיל בראש העין היתה מרשימה, מכובדת ומלאת התרגשות, אותה אנו חוות עד היום...

 

ראש העין מצטרפת למשפחת המאמאנט