חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

אירוע סיום עונה 26.07.2012

מאת: רותם ובר |

עונה ראשונה של מאמאנט בראש העין הגיעה לסיומה והבנות התפנו לחגוג (על אזרחי!) את העונה שחלפה. נפגשנו בביתה של אבישג (מקבוצת טל) לערב שכולו הנאה, גיבוש וכיף


עונה ראשונה של מאמאנט בראש העין הגיעה לסיומה והבנות התפנו לחגוג (על אזרחי!) את העונה שחלפה. נפגשנו בביתה של אבישג (מקבוצת טל) לערב שכולו הנאה, גיבוש וכיף. חצר הבית הפכה לכמה שעות לבית קפה באווירת שאנטי – על התפאורה היו אחראיות אבישג וטלי (מקבוצת היובל). המחצלות על הרצפה, השולחנות הנמוכים, הנרות והפרחים שפוזרו על השולחנות הכניסו את כולנו מיידית לאווירה רגועה ונעימה. התווסף לכל אלו הרעיון המקסים של רשת הכדורשת שעליה נתלו חולצות הקבוצות החברות בליגה, בשביל להזכיר לכולנו מדוע התכנסנו. ידוע לכל כי הדבר הכי חשוב בכל אירוע הוא האוכל וגם פה הייתה הצלחה גדולה. כל אחת מחברות הליגה הביאה מתוצרתה והייתה לנו חגיגת אוכל טעימה ביותר.
 

בתכנית האמנותית היה לנו סרט סיכום עונה מקסים שערך אביה של אבישג וכלל רגעים נבחרים ממשחקי העונה (כולל פספוסים מצחיקים) ומטקס סיום הליגה שהתקיים בחודש שעבר. חברות קבוצת היובל שרו לנו את שיר "בית הקפה של אלכס" שתיאר את חוויות האימונים עם המאמן אלכס שגם ישב בקהל. לבסוף, מירב מקבוצת טל העמידה את כולנו ולימדה אותנו לרקוד ריקודים סלוניים  (וקצת ריקודי בטן) על קצה המזלג – היה אתגר גדול לקואורדינציה אבל ממש כיף!
 

כיבדה אותנו בנוכחותה עופרה אברמוביץ', יו"ר ויוזמת מאמאנט הארצית שגם נשאה דברים. היא החמיאה לקצב ההתקדמות המהיר של הליגה שלנו, שהגיעה ל-8 קבוצות תוך עונה (קצרה) אחת, נתנה תמונת מצב במאמאנט הארצי בעונה האחרונה ותיארה את התכנונים לעונות הבאות. בנוסף, נשאו דברים מיכל, אבישג ודלית, והקפטניות של הקבוצות קיבלו תעודות הוקרה על העבודה הקשה שלהן כל השנה לטפל בכולנו...
 

רויטל מקבוצת גוונים סיפרה על חוויותיה במאמאנט (וגם גילתה כישרון סטנד אפ מדהים) וביטאה עבור כולנו את הכוח הגדול ביותר של המאמאנט. היא תיארה כיצד האימונים הם מהדברים היחידים בחייה שהם שלה בלבד – ללא הילדים, הבעל והיתר, רק שלה. את תחושת הביחד והאחווה שישנה בין חברות הקבוצה ובעיקר את העוצמה הנשית הדוחפת שעומדת מאחורי כל אחת ואחת מאיתנו בזכות המאמאנט. זו היוותה דוגמא להשפעה של המאמאנט הרבה מעבר ל"סתם ספורט". זה המקום של כולנו להתבטא, למצוא חברות לחיים, לתרום לקהילה, להנות, ולחוש חלק ממשהו הרבה יותר גדול מאיתנו. בערב הזה הייתה הזדמנות לכולנו להודות לחבורת הבנות המקסימה שיזמה את המפעל האדיר הזה בראש העין וחשפה אותנו לארגון היפהפה הזה. מיכל, אבישג, דלית וביאטה – תודה לכן!
 

נתראה שוב בחגיגות פתיחת העונה הבאה ובהרבה אירועים משמחים לאחר מכן (זה מעודד!)

אירוע סיום עונה 26.07.2012