חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

נפתחה העונה השנייה של ליגת מאמאנט ראש העין


נפתחה העונה השנייה של ליגת מאמאנט ראש העין

במוצאי שבת 03.11.12 התקיים אירוע פתיחת העונה השנייה של ליגת מאמאנט ראש העין.
 
בשעה 19:00 החל האולם להתמלא בשחקניות העונה לבושות בבגדי הקבוצה הססגוניים, מלוות במשפחותיהן וחבריהן.
 
האירוע החל בתהלוכה מרהיבה של כל הקבוצות על פני המגרש לקול תשואות הקהל. הקבוצות נכנסו בזו אחר זו לאולם, אימהות עם הילדים שלבשו את חולצות בית הספר הלבנות, חלקן עם דגלי בית הספר, חלקן עם קישוטים לראש, פונפונים ליד, בלונים בצבעי הקבוצה ואפילו עם בובת קמע קבוצתית. אין ספק שהתהלוכה הזו היא החלק המרשים ביותר של הערב!!!
 
הקבוצות המשתתפות השנה בליגה הן:
אשכול, נופים, 2 קבוצות מנווה דליה, טל, רמב"ם, גוונים, היובל, בגין ושערי תקווה.
 
את האירוע כיבדו בנוכחותם -  משה סיני ראש העיר, חיימון מנכ"ל היישוב שערי תקווה, סיגל שיינמן מחזיקת תיק החינוך בעיר, אורלי מונק יו"ר פורום נשים, עדית בוקאי מנכ"לית החברה למתנ"סים, שרי סלע חברת המועצה וחברי צוות המתנ"ס לב אפק שהפך רישמית להיות אולם הסית של מאמאנט ראש העין.
 
לאחר ניאומי פתיחה נערך חימום כללי לכל השחקניות בניצוחה של מירב קרגמן. בזמן זה התכבדו מאות האורחים במטעמי הנשים ולקחו אוויר לקראת תחילת המשחקים.
 
בערב נערכו חמשת המשחקים הראשונים של הליגה כאשר בכל רגע נתון נערכו שני משחקים במקביל באולם שפוצל לשני מגרשים מקבילים במיוחד לקראת עונה זו.
 
המשחקים היו מותחים וצמודים לרוב, הקהל הרגיש את המתח באוויר, העידוד נשמע מכל עבר ואין ספק שההתרגשות היתה עצומה. כל קבוצה נתנה את כל עוצמתה על מנת לנצח, המאמנים נתנו את כל קולם והשופטות עשו עבודתן נאמנה. כמחצית מהמשחקים התארכו עד למערכה שלישית וקובעת, דבר שבהחלט גרם לקהל "לכסוס ציפרניים".
 
הערב הזה שכולו התרגשות אחת גדולה מהווה סימן דרך במנהיגות נשית, העצמה, אחווה, ספורט ונשמה!!!
 
שתהיה לנו עונה נהדרת!!!