חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

מאמאנט חוגגת אליפות לעונת 2015-16

מאמאנור גן יבנה גוברת על כפר סבא וזוכה בתואר אלופת האלופות לעונת 2015-2016. בתום סדרת משחקי הגמר של ליגת האלופות שנערכה בסוף השבוע האחרון גברה קבוצת "מאמאנור" מגן יבנה על קבוצת "על יסודי" כפר סבא בתוצאה 2:0


לצפיה בטבלאות הדירוג הסופיות

מאמאנט, ליגת הנשים הגדולה בישראל, המונה מעל ל 10,000 שחקניות, קיימה במהלך הסופ"ש האחרון את סדרת משחקי הגמר, אליהן העפילו 51 קבוצות מכל רחבי ישראל . הטורניר התפרש במספר אולמות ברחבי תל אביב והמרכז, כשמשחק הגמר נערך באולם בית הספר התיכון "אליאנס".

בטורניר האליפות בקבוצות ההומוגניות הגיעה למקום הראשון קבוצת מאמאנור מגן יבנה, שגברה על קבוצת על יסודי כפר סבא במשחק מותח ומאתגר.  במקום השלישי והמכובד זכתה קבוצת טל מראש העין, שגברה על קבוצת אביגור מרמת גן.

מאמאנט חוגגת אליפות לעונת 2015-16

בתמונה - אלופת האלופות - מאמאנור גן יבנה, צלם: יוסי לזרוף

בקבוצות המעורבות הגיעה למקום ראשון קבוצת אהבת ציון מתל אביב, שגברה 2:1 על קבוצת על"ה חדרה. במקום השלישי זכתה קבוצת פרדס חנה נט, שגברה על קבוצת תפנט כפר ורדים.

מאמאנט חוגגת אליפות לעונת 2015-16

בתמונה - אלופת המעורבות - אהבת ציון תל אביב, צלם: יוסי לזרוף

במסגרת אירוע האליפות צלמו חברות הנהלת מאמאנט סרטון שהפך מיד לויראלי וזכה לעשרות אלפי צפיות ולמאות שיתופים בפייסבוק "היא רק רוצה לזרוק".

בין נותני החסות לאירוע: מרכז הפועל, מי עדן, לימן שליסל, תמרים טירת צבי וסבוקאלם.
עפרה אברמוביץ', יו"ר ומייסדת מאמאנט:" המשך  הגידול העצום שחל השנה מוכיח ומסמל יותר מכל את הצלחת מהפכת ליגת מאמאנט, ששינתה את פני החברה בישראל ובעולם. גם השנה, יותר ויותר נשים-אמהות עוסקות בספורט ומאמצות אורח חיים בריא ונכון להן ולמשפחותיהן. ברכות לזוכות, ותודה לכל האמהות שמאמצות את ערכי הליגה בכל יום מחדש."

קרדיט תמונות: יוסי לזרוף.