חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

גם אני מודעת 2019 - מאמאנט לוס אנג׳לס

חודש אוקטובר הוא חודש המודעות העולמי לסרטן השד כדי לעורר את המודעות ואת הצורך ללכת להיבדק מידי שנה , נערך ביום ראשון האחרון טורניר ״ גם אני מודעת״ בו שחקניות מאמאנט לוס אנג׳לס ומשפחותיהן תורמות להעלת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.הטורניר נערך באולם הספורט המפואר -MAMBA SPORT ACADEMY – מתחם ספורט מרהיב וחדיש שנבנה במימון כוכב הלייקרס לשעבר קובי בראיינט.


זו השנה השלישית  שטורניר זה מתקיים בשיתוף פעולה עם ארגון   Stand by Me  ארגון אשר מספק  תמיכה וסיוע למשפחות הקהילה שאחד מבני משפחתם חלה במחלת הסרטן. כל שחקנית  תרמה כסף לארגון החשוב הזה שעוזר בקהילה שלנו. בעמוד הפייסבוק של מאמאנט LA הועלו מיידי יום במהלך החודש האחרון סירטונים של שחקניות הליגה מאמנים ואנשים מהקהילה כולן מעודדים את החשיבות ללכת להיבדק כי גילוי מציל חיים.
משחקי הטורניר  חולקו לשלושה שלבים המשחקים שבכל שלב בקבוצה מנצחת מעפילה  לשלב הבא.
לאחר השלב הראשון של המשחקים נפתח טורניר גם אני מודעת בטקס מרשים ומרגש.
השחקניות מ- 14 הקבוצות נרגשות  הסתדרו בזוגות יוצרות את הסרט מודעות  הורוד שמציין את התמיכה במאבק בסרטן השד.

גם אני מודעת 2019 - מאמאנט לוס אנג׳לס

רקל אפרגן  חברה  במנהלת  מאמאנט לוס אנג׳לס הינחתה את הטקס גלית  פלד יו״ר  מאמאנט לוס אנג׳לס סיפרה  את סיפורה האישי   על כמה חשוב לגשת ולהיבדק . גלית איבדה את אימה בגיל 21  אחרי מלחמה בסרטן השד. גילוי מוקדם היה אולי מציל את חיייה.
החשיבות לללכת להיבדק כל שנה היא גדולה ויכולה להציל כל  אחת מאיתנו  ואנו צריכות לעשות זאת בשביל הילדים שלכן, בשביל המשפחה, בשביל שיהיה לכן את מחר, תמיד יש תירוצים למה לא להיבדק – אין לי זמן, אני מפחדת, לא הספקתי. מספיק עם התירוצים, גילוי מוקדם מציל חיים וזו עובדה.
גילה מלשטיין נשיאת ארגון Stand By Me  בירכה את שיתוף הפעולה בין שני הארגונים ואמרה בדבריה ״שתוצאות המשחקים בטורניר אינן משנות כי אתן השחקניות  התחברתן יחד לתת מודעות לסרטן השד״.
גילה מלשטיין ציינה את חשיבות הארגון  ציינה  Stand by Me אשר  מקיימים את אחת המיצוות החשובות ביותר ביקור חולים.

רבקה בנקהלטר  שנלחמת במחלת סרטן השד  סיפרה לקהל  איך הארגון  עוזר  לה בזמן הטיפולים  וכמה חשוב הוא הגלוי המוקדם של המחלה שעכשיו מאחוריה.
ד״ר Vicki Plaks  אשר עוסקת   שנים רבות במחקר על  סרטן השד נשאה גם היא דברים היא הבטיחה שכבר עכשיו נמצאים בשוק תרופות חדישות לטיפול במחלת הסרטן ובייחוד לסרטן השד והתקווה שיום אחד הסרטן.
נעמה פוזניאק מA+ Insurance ייעצה לשחקניות ליהיות בטוחות שהן מבוטחות ואפילו העבירה מדטציה קצרה לשחקניות המתוחות
הטקס הסתיים בדבריה של  Jessica Jablon שייצגה את ארגון שרשרת אשר תומך במשפחות יהודיות שנפגעו מסרטן השד או הרחם..

יום משחקים עמוס ומתוח עבר על שחקניות מאמאנט הבעלים הילדים וחברים באו גם הם לתמוך ולעודד בהתלהבות.
למשחק הגמר  הגיעו קבוצת מאמאסינו  ומאמאדונה  לאחר משחק צמוד ומתוח מאמאדונה הגיעה למקום הראשון בטורניר.
השחקניות נרגשות קיבלו מדליות אבל הניצחון האמיתי בטורניר זה הוא המודעות לללכת להיבדק והתרומה לקהילה שלנו. הן שיחקו  בטורניר הכדורשת הכי ורוד וחגגו את החיים על המגרש, הבטיחו להיבדק ולא לחכות  כי גילוי מוקדם משנה חיים!

אירוע זה לא היה יכול להתקיים ללא העסקים שנתנו לו  חסות
תודה מיוחדת לאבי רקח  NATURAL HEALTH נותן חסות על  של הטורניר  לדורית דיאמנט  Dorit Accounting,  נעמה פוזניאק A+ Insurance  , גולן ברון Touch On Wood
, מייקל פישמן -Aflac Insurance  ומירי גלייזר.
תודה מיוחדת למרגלית פרנקל M.Franckle Photography הצלמת  שתיעדה כל רגע בטורניר. לDion J Risen Video Production הסריט את הטורניר במלואו.
תודה למנהלת מאמאנט  שדאגו שהאירוע הזה יתקיים בהצלחה מרובה  לנאמנות האירועים מכל הקבוצות בליגה בניצוחה של רקל אפרגן
לארגון ה- JCC שתומך בליגת מאמאנט במשך כל השנה  ולכן שחקניות מאמאנט תודה לכן שהצלחתן לבנות ולתרום לקהילה שלנו בזמן כה קצר.
בהצלחה לכולכן  במשחקי הליגה שנפתחים ב- 3 לנובמבר  המשיכו  להתאמן לתרום והכי חשוב להינות מהמשחק וזכרו כי אמא מביאה משפחה , משפחה בונה קהילה וקהילה יוצרת שינוי!!!!

Photos By: M.FRANCKE PHOTOGRAPHY

To the full photo gallery