חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה



מעבר לים – ליגת מאמאנט ניו ג'רזי מסכמת עונה – מורן מזרחי יו"ר הליגה

מורן, נשואה לרמי ואמא לשלושה. עובדת סוציאלית במקצועה, אשר עברה להתגורר עם משפחתה בארה"ב בעקבות עבודתו של בעלה.


תחילת הדרך
לפני חמש שנים החלה את דרכה בליגת מאמאנט תל אביב – קבוצת 'ארן' – כקפטנית הקבוצה. יום אחד הוחלט לקיים רילוקיישן ולה היה ברור שעל ליגת מאמאנט היא לא מוותרת: "היה לי ברור שאני לא מפסיקה לשחק ולהיות חלק מהדבר הנפלא הזה שנקרא מאמאנט. לשמחתי, בדיוק בשלב המעבר ליטל גליק (מי שהייתה היו"ר לפניי) החלה בהקמת ליגת מאמאנט כאן בניו ג'רזי בשיתוף עם ה  JCC ובסיוע ה IAC. יצרתי עם ליטל קשר עוד טרום המעבר ובמאמאנט כמו במאמאנט הקשר, כמובן, הפך להרבה מעבר לרשת. ליטל עזרה לי בחיפוש דירה וסייעה לי בתהליך ההתמקמות" היא נזכרת.

זוכרת את הרגעים הראשונים שהגעת לביתכם החדש?
"תהליך הרילוקיישן  מורכב רגשית וטכנית, בעיקר עבור האימהות אשר תומכות ומחזיקות את המשפחה בכל שלב בדרך.  בליגה שלנו הקבוצות מורכבות מאמהות שנמצאות כאן שנים רבות ושחקניות שרק עשו את המעבר. כך נוצר שילוב חברתי נהדר ותומך. כשעברנו הצטרפתי לקבוצת ה SHARKS המדהימה, שהפכה להיות עבורי בית ועוגן".

איך את מסכמת את השנה שחלפה?
"אינטנסיבית ומדהימה. הצבנו לנו כמטרה להעלות את הרמה המקצועית ונעזרנו בצוות מישראל שהעביר הכשרות מגוונות לצוות המקצועי ולשחקניות הליגה. שני אירועי מאמאנט ”גם אני מודעת“ ואירוע ה FAMILYNET (מה שבישראל נקרא הקידנט המסורתי) סייעו לעיצובה הקהילתי של הליגה. בנוסף, המשכנו זו השנה שנייה, בהתנדבות עם אוכלוסיית הבוגרים בעלי הצרכים המיוחדים ב JCC. אחת לשבועיים אנו מעבירים להם אימון מאמאנט לכל דבר. מי שמובילות את הפרויקט הן אפרת ליטוין (שחקנית קבוצת ה SHARKS) ומורה לחינוך מיוחד ומירב מילמן הרכזת המקצועית שלנו. אל שתיהן מצטרפות שחקניות קבוצות הבוקר בליגה. פרט לכך אנו פעילות בקהילה באופן שוטף ומסייעות באירועי הקהילה. באירוע הפמלינט חברנו למרכז הישראלי ויחד אספנו משחקים ומתנות לטובת מחלקות הילדים בבית החולים באזורנו".

רגע השיא?
"אירוע השיא של השנה היה היום בו הליגה שלנו אירחה את טורניר ליגת מאמאנט ארה“ב הראשון" נזכרת מורן: "17 קבוצות הגיעו מרחבי ארה“ב, לוס אנג‘לס, בוסטון, קולומבוס וושינגטון. הייתה חגיגה גדולה של ספורט ונשים חזקות".

אירועי הגמר
אירוע הגמר התקיים בין שני הבתים במקביל. האירוע היה חגיגי במיוחד כי הוא התקיים מס‘ שעות לאחר זכייתה של נטע ברזילאי באירוויזיון: "כמחווה השחקניות הגיעו עם תסרוקת 'נטע ברזילאי' השמענו מס‘ פעמים את השיר הזוכה והייתה חגיגה גדולה".

הצפי לשנה הבאה?
"הליגה שלנו מתפתחת וצומחת. כבר בשנה הקרובה נפתח שתי קבוצות חדשות. בנוסף אנחנו מעוניינות לפתוח קבוצות לנוספות המיועדות לאוכלוסייה האמריקאית וגם מתכננות לערוך קורס מאמנים ושופטים.  כחלק בלתי נפרד מפעילות הליגה – כמובן נמשיך לפעול ולהתנדב בקהילה הנהדרת שלנו.

הליגה בגרזי הצליחה בזכות כל אחת ואחת מהשחקניות ובזכות קבוצת הקפטניות הנהדרת שלנו, שבהובלתן הליגה צמחה והתפתחה".

מורן גם מפתיעה: "בקרוב משפחתי ואני נחזור לישראל ואאלץ להיפרד מהליגה המדהימה שלנו. מי שיובילו בשנה הקרובה את הליגה הן סיגלית וכניש ויעל לוי שמפנות את תפקידן כקפטניות ועוברות להיות יושבות ראש הליגה. אני מאחלת להן בהצלחה. אני חוזרת לקבוצתי האהובה 'ארן 2' ליגת מאמאנט תל אביב".

תודה מיוחדת לועדת תקשורת שלנו
אלונה כהן המדהימה והמקצועית שמלווה אותנו מפתיחת הליגה ומתעדת את כל האירועים במקצועיות ובאהבה גדולה. לאורית סטרולזון ולאירית מאור על ההתמדה, המסירות והיצירתיות בהחזקת דף הפייסבוק שלנו

התמונות באדיבות אלונה כהן

מעבר לים – ליגת מאמאנט ניו ג'רזי מסכמת עונה – מורן מזרחי יו"ר הליגה

מעבר לים – ליגת מאמאנט ניו ג'רזי מסכמת עונה – מורן מזרחי יו"ר הליגה