חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה



"הבת הגדולה שלי מגייסת שחקניות חדשות" - סטפני פינקלשטיין יו"ר ליגת גני תקווה

נשואה ואמא לשניים (3.5 ו-8.5) יועצת כלכלית ועסקית ועושה תואר שני ביעוץ ארגוני.


תחילת הדרך
"את ליגת מאמאנט גני תקווה הקמנו לפני שלוש שנים. התחלנו עם 5 קבוצות - אני הייתי קפטנית של אחת מהן (עד היום). שנה לאחר מכן העבירו אלי את תפקיד היו"ר אותו אני מבצעת עם אורלי קירשטיין המדהימה - יחד אנחנו מנהלות זוגיות מצוינת".

סטפני מתארת את קבוצתה ('קבוצת גנים') כאחת המדהימות, האיכותיות והמגובשות. כל אחת מתקבלת בזרועות פתוחות: "אנחנו מאוד שמחות גם לקבל בנות חדשות, שמביאות איתן אנרגיה ורוח חדשה".

והמשפחה?
"מאוד תומכת! הגדולה שלי מרגישה שהיא לחלוטין חלק ממאמאנט. היא מאתרת מספרי טלפון של אמהות ומורות שנראות לה מתאימות לקבוצה. בפורים היא אפילו רצתה להתחפש לשחקנית מאמאנט". אירוע מדהים שהיה השנה הוא אירוע אבאנט. כמדי שנה אנחנו מארגנות יריד שלם, שבו הילדים מקיימים הפעלות, מגייסים מתנות קטנות מחנויות באזור ומחלקים פרסים. לכל קבוצה היה ייצוג של הבעלים, הם נלחמו כמו אריות והתעצבנו כמו שרק הם יודעים על כל שריקה וכל חוץ. כמובן שביום שאחרי כל אחד שואל את אשתו למה היא לא מרימה ליגת מאמאנט לגברים... אבל מה ששלנו שלנו.

"הבת הגדולה שלי מגייסת שחקניות חדשות" -  סטפני פינקלשטיין יו"ר ליגת גני תקווה

איך היית מסכמת את השנה שחלפה?
"בשנה שחלפה משהו בקבוצה המדהימה שלי השתנה. התמקצענו יותר, ההתלהבות גדלה, התבגרנו. היו לנו המון ניצחונות מתוקים והפסדים מרים. בכל מקרה הצלחנו להרים את הראש, להמשיך ולעבוד קשה..  אני רק יכולה לאחל לנו להצליח לעשות את זה גם בשנה הבאה. אנחנו משחקות בליגת מאמאנט בקעת אונו המורכבת מקבוצות מכל הסוגים וזה מאתגר.

"מבחינת ליגת גני תקווה היו המון שינויים מדהימים: הצלחנו להקים קבוצה חדשה של אמהות מבית ספר מתחדש,  והנענו מהלכים שהובילו לעליית רמה בכלל הקבוצות".

רגע השיא של העונה
"אירוע הגמר של בית ב' וגם הערב הסיום אשר ערכנו לכל שחקניות ליגת מאמאנט גני תקווה. שכרנו מקום בפאב מהמם וקרוב לבית. ביקשנו מכל אחת מהקבוצות לעשות סרטון מצחיק וחמוד על הקבוצה. כמעט כולן נרתמו למשימה ולמי שלא היה קל עזרנו לה. גם אנחנו הקפטניות הפקנו סרטון עבור כולן. כל קבוצה בחרה את השחקנית המצטיינת שלה, אשר קיבלה גביע. המאמן/ת בחרו את השחקניות שהן הלב שלה הקבוצה. היה מאוד מרגש!

"הבת הגדולה שלי מגייסת שחקניות חדשות" -  סטפני פינקלשטיין יו"ר ליגת גני תקווה

הצפי לשנה הבאה?
סטפני מספרת כי מטרת העל היא להכניס את הקבוצה החדשה "יובלים" – לליגה האזורית: "בנוסף אנחנו מעוניינות להקים קבוצה נוספת עבור בית ספר שכרגע אין לו נציגות, וגם להקים קבוצה עבור ליגת הפרימיום"
בהצלחה!