חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה



"מאמאנט עזרה לי להסתגל" - ילנה לשצ'נקו יו"ר ליגת מאמאנט חדרה

בימים אילו חוגגת ילנה לשצ'נקו יום הולדת 40 . היא נשואה לסרגיי ואמא לשלושה (12,10,4), אחות בהכשרה ומנהלת באחת מקופות החולים.


המשפחה עברה לעיר חדרה לפני כשנה ממרכז הארץ: "כשהגענו לעיר, לא הכרנו אף אחד. ברגע שנכנסתי לליגת מאמאנט, קיבלנו כולנו מעטפת חמה ואוהבת. ליגת מאמאנט אפשרה לי ה'זרה' ה'חדשה' להתקבל כאחת השחקניות בקבוצה. הדבר השפיע באופן ישיר גם על האופן שבו אני מרגישה בשכונה וכך גם ילדיי. הקשר בין המשפחות, העובדה שהילדים משחקים יחד מהרגע הראשון – גרמה לכולנו להרגיש שאנחנו חיים פה שנים. לא הייתי צריכה כלל לעסוק בבעיות הסתגלות של הילדים שלי". 

תחילת הדרך...
"כשעברנו לעיר חדרה, שמעתי על הפעילות של ליגת מאמאנט שכללה 6 קבוצות. הצטרפתי כשחקנית. בתוך כמה חודשים הפכתי למנהלת הקבוצה ומיד אח"כ ליו"ר הליגה. הבנות שייסדו את הליגה הציגו לי את זה כעובדה, ואין ספק כי מדובר בתפקיד מאתגר ומהנה".

איך את מסכמת את השנה שחלפה?
"חוויה, כיף והמון אנרגיות חיוביות. לשמחתי גם הצלחנו לשמר את מספר השחקניות ולסיים את העונה עם ההרכב הקבוצתי אתו פתחנו".
ילנה מספרת כי במהלך השנה הועמק שיתוף הפעולה עם עיריית חדרה: ניסינו להסביר שוב את התרומה של ליגת מאמאנט ופועלה לתושבי העיר, לא פחות מתחומי ספורט אחרים. היום הם רואים את הפעילות שהיא הרבה מעבר לרשת, כחיונית גם עבור הקהילה בעיר חדרה. הם הבינו את ההשפעה על חיי החברה והחשיבות של אמא שעושה ספורט – לעצמה, למשפחה ולקהילה בעיר".

רגע השיא של העונה
"ההתקדמות האישית של כל אחת מבנות הקבוצה. שחקניות חדשות שלא ידעו איך להחזיק כדור בתחילת העונה, ובכל זאת קיבלו במה, עולות לשחק מול קבוצה המורכבת משחקניות חזקות ומובילות לניצחון. אילו הם רגעי השיא מבחינתי".

 אירועי הגמר
"מסיבת סופשנה  - לה היו שותפות כל משפחות השחקניות!"

בשנה הבאה . . .
"המטרה להקים קבוצות חדשות, ליזום פרויקטים חברתיים נוספים ולהמשיך בכל הכוח דברים חשובים שהחלו השנה.  מטרת  העל היא לאפשר לליגה לגדול ולצמוח וגם להמשיך את מערכת היחסים היפה שיש לנו עם עיריית חדרה"

ומה יש לך לומר רגע לפני קבלת עשור חדש בחייך?
ילנה צוחקת: " שהגיל לא קובע. הכל מתחיל ונגמר בראש:  חשוב לקבל את עצמך, לבנות בטחון עצמי ולקבל פרגון ותמיכה מהבעל ומהילדים".

"מאמאנט עזרה לי להסתגל" - ילנה לשצ'נקו יו"ר ליגת מאמאנט חדרה

בתמונה מימין לשמאל : אילת בן משה מנהל מחלקת ספורט, אלמוג ניסים רשמת הליגה, מ״מ ראש העיר עו״ד טל אליהו, טלי יקר רכזת מקצועית של הליגה  - לנה חדרה


"מאמאנט עזרה לי להסתגל" - ילנה לשצ'נקו יו"ר ליגת מאמאנט חדרה

קבוצת גנים אלופת העונה במאמאנט חדרה