חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה



מעודדות, מפרגנות ותומכות האחת בשנייה במהלך הריצה – רשת 'סופר-פארם' ומאמאנט ממשיכות לרוץ למרחקים ארוכים, והפעם הגענו לקו הסיום במרוץ הנשים Life Run

כמה מכן האמהות מרגישות שכל רגע ביום אתן מג'נגלות? מתי לאחרונה בחרתן בעצמכן? זו הבחירה הטבעית אבל לא בהכרח הבריאה.


במסגרת השקת קהילת הנשים של סופר-פארם Good Life – קהילת נשים לחוויית חיים בריאה ומאוזנת - החליטה הרשת ללכת יד ביד עם ליגת מאמאנט, במטרה להזכיר לאמהות לדאוג לבריאותן, למצוא זמן לעצמן ובכך להוביל שינוי אישי, משפחתי, קהילתי וחברתי.

השקת קהילת Good Life התקיימה במרוץ Life-Run  - מרוץ הנשים של תל אביב - שהוא כולו חיבוק והצדעה לנשים.
בין הרצות היו גם שחקניות מאמאנט:  דפנה גיא-שטגמן נשואה לעופר ואמא לשלושה (7,10,12) - קפטנית קבוצת “שקד רעננה”, ואן דננברג, נשואה לצבי ואמא לשבעה ילדים (29,27,25,24,22,19,14 ) , סבתא לשני נכדים (4,2) שחקנית מאמאנט מזה 7 שנים בקבוצת "בליך"  ליגת רמת גן.

"האווירה במרוץ גרמה לנו לשכוח את הקושי הפיזי, ולהגיע יחד לקו הסיום"
לפני חמישה חודשים הקימה דפנה את קבוצת 'שקד רעננה”. החיבור בין החברות שליקטה לכדי קבוצה היה חזק מהרגע הראשון, דבר שבא לידי ביטוי גם בפעילויות המתלוות לאימונים ולמשחקים. אחרי שרצו 3 ק"מ עם הילדים ב'מרוץ רעננה', הרגישו כי הן מוכנות להוסיף עוד ק"מ ולרוץ  במרוץ Life Run.

"אף אחת מבנות הקבוצה לא נוהגת לרוץ, ולכן הרעיון להגיע לקו הסיום כולנו יחד, היה מאתגר ומעניין בו זמנית" היא מספרת. " ידעתי שהחיבור בינינו , שבא לידי ביטוי באימונים ובמשחקים, ידרבן אותנו להמשיך קדימה גם במרוץ".

מעודדות, מפרגנות ותומכות האחת בשנייה במהלך הריצה –  רשת 'סופר-פארם' ומאמאנט ממשיכות לרוץ למרחקים ארוכים, והפעם הגענו לקו הסיום במרוץ הנשים Life Run

שש מבנות הקבוצה נענו לאתגר, ורצו יחד כקבוצה ,עם סטיקרים שהדביקו בגב החולצה : 'מאמאנט – גם אני יכולה' . " וכך בדיוק זה היה.  למרות הקושי הפיזי לכאורה לא הרגשנו אותו  - היינו מרוכזות באווירה, באנרגיה וברוח הספורטיבית - אמהות, נשים, ילדות, נערות – כולן רצות יחד מחויכות!" היא מספרת בהתרגשות.

דפנה מספרת על החיבור הטבעי והעמוק בין רשת 'סופר -פארם' ומאמאנט, שבא לידי ביטוי גם במרוץ Life Run : " המהות של מאמאנט היא: אמהות למען אמהות, ממקום של עידוד חיובי ופרגון, דבר שנמצא בהלימה מוחלטת עם רוח המרוץ והעוצמה הנשית. אנו מתנהלות באימון או במשחק, כפי שאנו רצות - מתאימות את הקצב, עוזרות ומעודדות – אם זה נשיאת ציוד, חיפוש בייביסיטר כדי שכל אחת תוכל להגיע או בתמיכה במהלך האימון או הריצה" היא מסכמת.


'אמא – אני גאה בך שהגעת לקו הסיום'
אן רצה יחד עם בתה שלי בת ה-14. היא מספרת שהיה לה מאוד חשוב שירוצו יחד  במרתון כל כך ייחודי, בו משתתפות נשים בלבד: "חשוב היה לי שתבין שיש ערך מוסף לספורט, במיוחד שמדובר בכוח נשי שרץ יחד. הסברתי לה שמכל חוג שהיא בוחרת, היא תוכל להפיק הרבה מעבר לספורט – בריאות, ערכים, חברה ועוד.

"האווירה במרוץ הייתה מדהימה. היה כיף לרוץ יחד, להגיע לקו הסיום ולחגוג במסיבה עם כל כך הרבה נשים ואמהות. שלי ואני התחלנו את המרוץ יחד, ובדרך היא פתחה פער. אני דרבנתי אותה להמשיך ולרוץ. היא הרגישה נוח כי הקיפו אותה נשים. היא אמרה לי שהיא גאה בי, וזה עשה לי כל כך טוב. גם אני מאוד גאה בה. בילינו גם זמן איכות נהדר".

מעודדות, מפרגנות ותומכות האחת בשנייה במהלך הריצה –  רשת 'סופר-פארם' ומאמאנט ממשיכות לרוץ למרחקים ארוכים, והפעם הגענו לקו הסיום במרוץ הנשים Life Run

"בטבלת החוגים של הילדים – סימנתי גם את עצמי"
לשאלה מתי יש לה זמן לרוץ (כולל טריאתלון), ולשחק מאמאנט היא עונה: "אנשים שואלים אותי איך אני עושה את זה? מתי יש לי זמן לעצמי? כשהילדים היו קטנים הרגשתי שלפעמים אני מאבדת את עצמי, הייתי עסוקה 24-7 באחרים. יום אחד הציעה לי חברה לבוא אתה לאימון של מאמאנט. אמרתי לה שאני עייפה ושאין לי זמן. היא התעקשה ואני התאהבתי, והחלטתי שמאותו רגע אני מפנה זמן לעצמי" היא מספרת בהתרגשות.

איך היא עושה את זה? "הייתה לי טבלת לוח זמנים, בה הפעילות של כל ילד סומנה בצבע אחר. שילבתי שם גם את עצמי. כל המשפחה, שגם הגיע למשחקים לעודד ותמכה מאוד, ידעה שכל יום ראשון בערב אמא באימון ושכשיש משחק – אמא שם. חשוב גם לזכור שמדובר באיזון וסדר עדיפויות".

מעודדות, מפרגנות ותומכות האחת בשנייה במהלך הריצה –  רשת 'סופר-פארם' ומאמאנט ממשיכות לרוץ למרחקים ארוכים, והפעם הגענו לקו הסיום במרוץ הנשים Life Run

להעביר את זה הלאה
בימים אילו משתתפת אן בקורס מאמנים של מאמאנט: " חשוב לי לקחת את כל מה שקיבלתי מליגת מאמאנט ולגרום לאמהות אחרות להבין, שלא צריך להיות ספורטאית כדי לעסוק וליהנות מספורט, כולל ריצה. כמאמנת אני יכולה לגרום למישהי אחרת להאמין בעצמה ולחייך, להעביר את זה הלאה".