חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

פתיחת ליגת מאמאנט טמרה

עונת מאמאנט 2017-2018 נפתחה בחודש נובמבר עם קבוצות ותיקות וחדשות. נפגשנו עם סועאד יאסין, יושבת ראש טמרה, שעם המון תעוזה, מוטיבציה ואמונה במטרה, הקימה קבוצות וליגות חדשות בחברה הערבית


"נחשפתי לליגת מאמאנט בעקבות פעילות של מרכזי ריאן המציעים לאוכלוסייה הערבית שרותי הכוונה תעסוקתית, הכשרה מקצועית, השמה וליווי פרטני" מסבירה יאסין סועאד מורה לחינוך גופני, תזונאית ורכזת מאמאנט טמרה.

הנהלת ליגת מאמאנט יצרה חיבור עם הנהלת מרכזי ריאן ויחד עם מנהל המרכזים מר ניבראס טאהא, ביססו שותפות בה מרכזי ריאן מלווים את הקמת ליגט מאמאנט בישובים הערביים.

" מרגע ההקמה (לפני שבעה חודשים) ועד היום הצלחנו לבנות שתי קבוצות, כולן מורכבות מאמהות המתגוררות בטמרה. העיסוק בספורט חשוב לקהילה, כמו גם האתגר החברתי, קהילתי וקידום נושא הבריאות. המטרה שלנו להגיע למעמד של ליגה בהקדם. כפי שעשינו בתחילת הדרך, גם כיום אנו עוברות ברחובות העיר ופונות לאמהות כדי שיצטרפו למאמאנט. ראש העיר תומך בפעילות שלנו, דבר חשוב מאוד להתפתחות מאמאנט טמרה. התמיכה של הרשות מאפשרת הקצאת אולמות נוספים, יצירת מודעות, כבסיס להצטרפותן של אמהות נוספות. הבעלים והילדים מעודדים ולעיתים לוקחים חלק פעיל, דבר שיוצר חיבור נפלא בין חברי הקהילה. לאחרונה התקיימו גם משחקים עם השכנים מכרמיאל , פעילות שהנה חלק בלתי נפרד מהאג'נדה החברתית" מסבירה יאסין ומוסיפה:
"מאמאנט נותנת לי סיפוק עצמי ומרחיבה עבורי את האפשרות לעסוק בספורט תחרותי ובפעילות חברתית, נושאים שהנם חלק בלתי נפרד מהחיים בטמרה. אופי הקבוצות יוצר חיבור בין חברות הקהילה, וגיבוש חברתי בין אמהות רבות, בני זוגן וילדיהן".



פתיחת ליגת מאמאנט טמרהפתיחת ליגת מאמאנט טמרה

קבוצת מאמאנט טמרה באירוע 'גם אני מודעת' בראשון לציון - חודש אוקטובר 2017

רוצה גם את להקים ליגה משלך? לקבלת ליווי שלחי לנו מייל info.mamanet@gmail.com