חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

אווירה טובה וחיובית מחוץ למגרש, באה לידי ביטוי בכל אימון ומשחק

הסלון תרבותי של מאמאנט - זה הזמן לארח ולהתארח ברחבי הארץ. בסלון של המארחת - גם היא שחקנית הליגה, מתאספות שחקניות, קפטניות יושבות ראש ועוד, במטרה לשמוע הרצאה, ולקחת חלק בפעילות שתעשיר את עולמן.


בנוסף לחוויה חברתית ומגבשת, 'הסלון התרבותי של מאמאנט', משמש גם בסיס לשיח, לתקשורת ולחיבור בין השחקניות, המשמשים אותן גם על המגרש. זהו ערוץ נוסף  של העשרה תרבותית וחווייתית, הרבה מעבר למשחק, עבור שחקניות הליגה ובני משפחותיהן, המתקיים בכל רחבי הארץ.

"במסגרת ההרצאה שאני מעבירה, אני נותנת לשחקניות כלים כיצד להתמודד עם לחץ, מסבירה להן איך ניתן לשלוט במחשבות, כיצד לשתף את החברה לקבוצה, להבין מה היא צריכה,לעודד ואף להעיר בצורה חיובית ועוד. יכולות שבאות לידי ביטוי על המגרש" אומרת צופית תדמור, מטפלת משפחתית וזוגית, ובעלת תואר שני במגמת פסיכולוגיה חברתית. עוסקת בפסיכולוגיית ספורט ומלווה קבוצות, מאמנים וספורטאים בגלאי נוער ובוגרים מכל הענפים ובכל הרמות "ההרצאה מעלה מודעות להתנהלות שלי כשחקנית והתרומה שלי לקבוצה, ומותאמת להרכב והלך הרוח של הליגה או הקבוצה.

כדי להבין את ההשפעה של הדקות הקריטיות במשחק, אתן דוגמא לתרגיל אותו אני מקיימת בקליניקה שלי לשחקנים. בשלב הראשון, אני מבקשת מהמטופל ללכת הלוך ושוב במסדרון , עם כפית וביצה, מבלי להפיל את הביצה. קלי קלות? נכון.

בשלב הבא, אני מבטיחה למטופל, כי אם יצליח ללכת הלוך ושוב מבלי להפיל את הביצה, יקבל ממני את הפגישה חינם. מה קורה בפועל? קצב ההליכה מואט ולעיתים גם הביצה נופלת. רבים גם טוענים כי בפעם השנייה, ההליכה הייתה להם קשה יותר.

מדוע? כי כעת יש לתנועה משמעות. כעת מדובר על רווח והפסד. זה בדיוק מה שקורה בדקות הקריטיות במשחק, וגם במהלכו. בכל פעם ששחקנית צריכה לתפוס את הכדור, או לבצע מהלך, היא מנהלת שיח עם עצמה: "מה אם לא אצליח? האם אני אאכזב את הקבוצה? מה יקרה אם אפספס את הכדור?

"חשוב שכל שחקנית תדע איך לדבר אל עצמה, ומה להגיד באותם רגעים כל כך חשובים במשחק, ובצורה שתועיל, תמנף אותה ואת דרך המשחק שלה.  חשוב שכל אחת תדבר אל עצמה, כפי שהייתה עושה עם חברה טובה: תכיל, תעודד, תשפוך אור על הנקודות החיוביות, תרגיע ותעזור לה להבין, שהיא יכולה".
מעוניינות לארח או להתארח*? כתבו לנו - Info.mamanet@gmail.com