חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

הקייטנה החברתית - קהילתית של ליגת מאמאנט הוד השרון

מאמאנט יוצרת עבור ילדי השחקניות תשתית ועתודה לספורט הישגי (כדורעף). במסגרת הפעילות של ליגת מאמאנט, לוקחים חלק 22,000 ילדים שהנם שותפים מלאים למשחק מאמאנט, החל מעידוד ועד מילוי תפקידים מקצועיים של שופטים ורשמים.


כחלק בלתי נפרד מהגיבוש החברתי של כל קבוצה, נוצרים גם קשרים חברתיים בין השחקניות ובני משפחותיהן. במטרה לאפשר המשכיות גם במהלך חופשת הקיץ, ולאפשר לאמהות ולילדים פעילות ברוח הליגה, מקיימת ליגת מאמאנט קייטנות קהילתיות לכל ילדי הוד השרון, המציעות מוצר איכותי ושווה לכל כיס.
החלוצה שיזמה ומובילה את פרויקט הקייטנות הנה ליגת מאמאנט הוד השרון, הפועלת זו השנה השלישית, וכוללת מעל 220 שחקניות מ-15 קבוצות.  שחקניות הליגה התגייסו לטובת הרעיון במטרה להשיג תרומות כגון:  סדנאות אומנות, ספורט, פעילות עם חיות, בישול בריא, קסמים, תנועה וכדומה. הענות גדולה הייתה גם מקרב המעסיקים של השחקניות, שתרמו מוצרים כמו:  פירות וירקות, משקאות, חטיפי אנרגיה ועוד.

לאור ההצלחה שמה הליגה לעצמה יעד לשנים הבאות - לקיים קייטנות נוספות ב30 ערים לפחות, בהן מתקיימת פעילות מאמאנט

הקייטנה החברתית - קהילתית של ליגת מאמאנט הוד השרון

אחד העוגנים של קייטנות מאמאנט בהוד השרון, אשר קיבל את ליגת מאמאנט בזרועות פתוחות הנו מר משה חנוכה - סגן ראש העיר ויו"ר החברה לקידום החינוך והתרבות בהוד השרון, שבזכותו היה גם השנה לקייטנה בית:  ״ליגת מאמאנט הוד השרון הנה פרי יוזמה של סגן ראש העיר מר חיים שאבי, אשר יחד עם חברת סיעתו, גברת תקווה גלם, חלמו על הקמת ליגת נשים תוססת. הפרויקט החל ברשות הספורט בעירייה ולאחר זמן קצר, עבר לניהול החברה לקידום החינוך והתרבות - שם פרח והפך למוקד חי ופעיל לתושבות העיר. שחקניות ליגת מאמאנט הוד השרון, הן אלו שחלמו את הדבר, ולנו נותר רק להירתם ולתת גב ליוזמה המיוחדת הזו. ברגע שעלה הרעיון לקיים קייטנה חברתית, הבנו שיש פה הזדמנות מדהימה לחוויה קהילתית, שתיתן ביטוי לכוח האמיתי של הוד השרון- הקהילה שלה. כשפניתי לראש העיר, מר חי אדיב, הוא החליט מיד שהעירייה תסבסד את הפעילות, מתוך אמונה שהבנות יוצרות פתרון איכותי לילדי העיר בתקופת הקיץ המאתגרת.
מאמאנט היא לא רק ליגת ספורט, מדובר בתנועה חברתית. כשהגעתי למשחקי הגמר, ראיתי את הלהט של השחקניות ובני המשפחה, את העשייה המדהימה של ברק ליבנה- מוביל הפרויקט, והבנתי עד כמה מה שקורה כאן גדול. אני, מצידי, אעשה הכל כדי להמשיך  ולחזק את ליגת המאמאנט שלנו.
 
דווקא בעידן שעלול להיות לעיתים מנוכר, מגיע לשחקניות מאמאנט תודה. בשם כולנו... כך יוצרים שינוי חברתי. החברה לקידום החינוך והתרבות משקיעה מאמצים רבים על מנת להפיח חיים בחלומות ויוזמות של תושבי העיר, ואני מזמין וקורא לכולם לבוא ולהציע רעיונות ויחד, לבנות קהילה חזקה ואיכותית בהוד השרון."