חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

קבוצת 'הכוכבים של מאמאנט' עכשיו בעיר גבעתיים

הדס אביגדור מירילא אמא לשתי בנות מגבעתיים ושחקנית מאמאנט בקבוצת שמעוני ג' מזה 3 שנים, נסעה לריגה במטרה לשחק במסגרת CSIT - המשחקים העולמיים. פגישה מקרית שינתה את חייה


"כאשר הגעתי לשדה התעופה בדרכנו לריגה, נחשפתי לקבוצת 'הכוכבים של הצפון' שנכנסו לי ללב. במהלך טקס הסיום של מאמאנט במשחקים העולמיים CSIT, דובר רבות על הפרויקטים שמובילה ליגת מאמאנט: מאמאנט זהב, אנשים בעלי צרכים מיוחדים ועוד. הרגע הזה בו ישבתי במדינה זרה, מקשיבה ליו"ר ומייסדת מאמאנט - עפרה אברמוביץ, אישה כל כך מיוחדת שהקימה את מאמאנט, ושינתה את חייהן של אמהות רבות, גרם לי להבין שגם אני רוצה לגעת באנשים ולעשות שינוי.
 הסיפור של מאמאנט מוכיח לכולנו שחלומות מתגשמים,  וכי כל אחת מאיתנו יכולה בדרכה, להעניק בחזרה לקהילה" מספרת הדס.
לאחר חזרתה לישראל, ביקרה את חבריה במרכז התעסוקה וחזרה מלאת התרגשות.
יחד עם רווית נידם - חברתה לקבוצת שמעוני ג' , החליטו להקים קבוצה של 'כוכבים' גם בגבעתיים, בה ישחקו אנשים עם מוגבלויות.

קבוצת 'הכוכבים של מאמאנט'  עכשיו בעיר גבעתיים
 
"ליגת מאאמנט, שהנה חלק בלתי נפרד מחיי ומחיי משפחתי,  היא מתנה יקרת ערך עבורי. כמי שמתגוררת רחוק מהמקום בו נולדה (באר שבע), מצאתי משפחה שנייה בדמות קבוצה המורכבת מ-13 שחקניות. כעת הגיע הזמן להעניק בחזרה לקהילה. התרומה לחברה מהווה גם מודל אישי לבנותיי, שלומדות לקבל את האחר והשונה.

ליגת מאמאנט גבעתיים מונה מעל 200 שחקניות. בטוחה אני כי זוהי תחילת הדרך.
ביום שתקום הקבוצה הראשונה, יבואו רבות וטובות בעקבותיה, מגבעתיים ומרחבי הארץ, עד לכדי הקמתה של ליגה ייחודית של מאמאנט לבעלי צרכים מיוחדים" היא מסכמת.

כן ירבו!