חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

נשים מעוררות השראה: רכזת ליגת כפר סבא - ימית דהרי

מאמאנט עבורי זה דרך חיים, ספורט, ובריאות. היכולת להוביל נשים לשנות את חייהן ולחיות חיים טובים ושמחים יותר, דוגמה אישית לילדיי והבנה כל פעם מחדש למה בחרתי לשחק מאמאנט ולהוביל את הקהילה הזו.


  1. ספרי לנו קצת עלייך: במה את עוסקת, היכן את מתגוררת, תחביבייך?
    גיל: 41, אמא ל 3 ילדים (אגם-15.5, אליה- 13, איתי- 10), נשואה לאורין
    תחום עיסוק: סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בחברת קורקט
    תפקיד במאמאנט: יו"ר מאמאנט כפר סבא
    תפקיד בהנהלת מאמאנט ארצי- מנהלת קשרי ליגות

  2. מה זה מאמאנט עבורי: זה דרך חיים, ספורט, ובריאות. היכולת להוביל נשים לשנות את חייהן ולחיות חיים טובים ושמחים יותר, דוגמה אישית לילדיי והבנה כל פעם מחדש למה בחרתי לשחק מאמאנט ולהוביל את הקהילה הזו.

  3. ספרי לנו בכמה משפטים על הליגה שאת מרכזת ועל הרגע שבו החלטת להתנדב לתפקיד?
    הליגה מנוהלת על ידי מזה השנה הרביעית, הרגע בו החלטתי להתנדב היה רגע בו קרו 2 דברים במקביל:
    הראשון היה אישי ומשפחתי בו איבדתי את אמא שלי היקרה לי מכל ואחת התובנות מהתהליך שעברתי אתה בשנה בה חלתה הייתה כי כל אישה/אמא צריכה לדאוג קודם כל לעצמה על מנת לחיות חיים בריאים ומאושרים, במקביל לרגע זה בדיוק בתקופה הזו היה המקרה השני,  רגע בו משהי האמינה בי קצת יותר ממה שאני באמת האמנתי בעצמי! גלית אבשלום – מנכ"לית מאמאנט לשעבר. היא פשוט הייתה שם ודחפה אותי פנימה, מאותו רגע, אני לא יודעת איפה הייתי היום אם לא הייתי עושה את הצעד הזה.

  4. צוות ההנהלה שלי: כולן מובילות ומתנדבות באחדות מלאה:  האני מאמין שמלווה אותי בניהול בהתנדבות- כשאת אוהבת את מה שאת עושה ללא מסגרות פורמליות את מצליחה וכל הארגון מצליח יחד אתך…

    רכז/ת מקצועי/ת בליגת כפר סבא: רותי אוזן
    נאמנ/ת תקשורת בליגת כפר סבא: קרן באבור
    סיגי חן ולאורה אזולאי- אחראיות גיוס ושימור שחקניות
    סיגל אמיר, שרה אברהם ורוז בורדו- אחראיות אדמניסטרטיביות
    אירית אליאס - מנהלת האירועים
    מלי חג'ג'- אחראית תקציב
    שירלי צמח- אחראית תקנון
    גנית הראל- אחראית ספונסרים וחסויות
    רונית פבל ודינה סורוקר- אחראיות לפיתוח מקצועי של השחקניות
    ניבה אסל- אחראית אולמות
    מירב גבאי-  אחראית קהילה
    טלי כהן- אחראית קפטניות
    מיכל ויינר- מעצבת גראפית

    תמונות של צוות ההנהלה שלי:
    נשים מעוררות השראה: רכזת ליגת כפר סבא - ימית דהרינשים מעוררות השראה: רכזת ליגת כפר סבא - ימית דהרי

  5. האם נתקלת בקושי – במילוי תפקידך כאישה? קשיים קיימים כל הזמן, כמו בכל דבר בחיים, משנה לשנה אנחנו למדות כיצד להתנהל נכון יותר, ממודדות יחד עם כל קושי והופכות אותו לעיתים להזדמנות. כשמשלווים הנאה וסיפוק הקושי מתקבל בצורה קלה יותר.
    הקושי המרכזי הראשוני כיו"ר היה בעיקר מול הרשויות המקומיות....להכיר את המערכת והפוליטקיה ולהגיש את בקשותינו "בשפה" שלהם, אך הכל למיד גם אם לוקח קצת יותר זמן,  יוצרים קשרים מחברים אינטרסים משותפים וצועדים במסלול לאט לאט. במאמאנט כמו שכל אמא יכולה, כל קושי ניתן לפתור 😊

  6. סיפור מצחיק / בדיחה פנימית / מקרה מרגש מהליגה:  אתייחס למקרה מרגש, מבחינתי מקרה מרגש הוא להתאחד יחד כקהילה חזקה ולתת מעצמנו לתוך קהילת מאמאנט כ"ס, אחד הרגעים המרגשים הנו רגעים בהם  אמא מאחת הקבוצות הילד שלה חולה במחלה לניוון שרירים... אני זוכרת שהגיע לאוזניי שהם לא במצב כלכלי שיכול לאפשר לאמא לקנות לילד אופניים מיוחדים שיתאימו למוגבלות הפיזית שלו, אני זוכרת שהיינו בסמוך ליום כיפור, הזמן בו משפחות מחדשות או מתחדשות באופניים לילדיהם, קיימנו פעילות ספורטיבית בה הכסף שנאסף נתרם לטובת רכישת אופניים לילד. האור שראיתי בעיניו של הילד היה שווה כל רגע ורגע ועוד יותר מזה, לראות אמא אחת מאושרת ושמחה ממלא מאות לבבות בקהילת מאמאנט כ"ס.

  7. בנימה אישית – מה המסר שחשוב לך להעביר לשחקניות? ההצלחה רק מתחילה על המגרש, פתאום היא מנחיתה ועושה נקודות פתאום היא תופסת כדורים מה שלא דמיינה שיכול לקרות. ההצלחה על המגרש מעודדת אותנו לנסות דברים חדשים מחוץ למגרש ויש לזה מעגלי השפעה גם על הקריירה שלנו, על הבית שלנו, על הסביבה החברתית שלנו, פלטפורמת ההתנדבות במאמאנט מאפשרת לנו לחוות ולנסות תחומי אחריות חדשים, מאתגרים ופותחת לנו דלתות להמון דרכים חדשות, אז תחלו להעז ולעשות דברים חדשים, גם עם הילדים ובכל תחום שאתן נוגעות בו. הצלחה על המגרש מובילה להצלחה בלא מעט תחומים בחיינו.


קול קורא שנשלח לשחקניות כפר סבא בפתיחת עונת 2019-20