חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה



סיכום טורניר הכתר 2019 בירושלים

בתאריך 6-8 לפברואר, התקיים טורניר הכתר הבינלאומי של מאמאנט לשנת 2019 , שהיה מורכב מ-32 קבוצות וכ 350 אמהות מכל קצוות הארץ והעולם שהחליטו לפנות זמן לשמחת החיים שלהן, לבריאות הפיזית והנפשית שלהן.
מסיבה זו, הטורניר היה עוצמתי מאין כמוהו, והיה טעון באנרגיה מחשמלת באוויר כמו שרק מאמאנטיות יודעות! מרתון של שלושה ימים של המשחק הכי כייפי בעולם, במאמאנטיות מכל הבחינות: חיוביות, קבוצתיות, פרגון אחת לשניה, אווירה ספורטיביות ועוצמה נשית. הטורניר התקיים בעיר הבירה ירושלים, לב מדינת ישראל.את הפקת האירוע הובילה ימית דהרי המדהימה, יחד עם סיגל עמיר ועם צוות נרחב מהארץ ומחו"ל שנרתם ונתן את כל כולו בכדי שהאירוע יתקיים בהצלחה.



שש קבוצות טסו במיוחד לכאן מחוץ לארץ! 2 קבוצות מאוסטריה, 2 קבוצות מקפריסין, קבוצה אחת מאיטליה וקבוצה אחת מקולומבוס אוהיו, ארצות הברית).
את הטורניר ניהל צוות מקצועי מובחר בהובלתם של שירלי זקן וזיו סדבון, המנהל המקצועי של מאמאנט.
הפעם, הפקת האירוע הייתה מאתגרת מתמיד, כ 350 שחקניות, ביגוד, מתנות, 2 ערבים כייפים, די ג'י ומנחה צמוד- ינון שאזו, 2 אוטובוסים- ברזני הסעות, מאבטח, חובשים, גביעים, מדליות, הוקרות (פודיום כפר סבא), ארוחות, מלון מפנק לאונרדו ירושלים, מיתוג בכל מקום, צלם סטילס- יוסי לזרוף, צלם וידיאו- יניב וקנין, הנהלת מאמאנט, צוות מאמאנט מירושלים, אולם ימקא ברמה בינלאומית- שאול אלקנה וקייטרינג ברמה גבוהה ינון, בית הכרם- זיו, מקס, שותפות עם עיריית ירושלים- ליאת פיטרו, איציק קורנפיין.
מפיקה מלווה- אורית אדמוני.

כמה מילים מימית דהרי מפיקת הארוע:

"הפקת הטורניר הוכתרה בהצלחה!
תודה לסיגל עמיר יד ימיני בטורניר ולהנהלת מאמאנט- על כל התמיכה והסיוע לכל אורך בבניית הטורניר- בת שבע, עפרה אברמוביץ, זיו סטבון, שירלי זקן, קארין אינס, רוזית שרמן.

תודה מיוחדת לליאת פיטרו התותחית!!! אין לי ספק שיש לך חלק עצום בהצלחת הטורניר והניסיון שהבאת עמך.
תודה לצוות מאמאנט ירושלים- חייבים ל"חיות" את ירושלים כדי להצליח. סוזאן, סיסי ודפנה אתן מדהימות!
תודה לסיימון מנהל המקצועי של מאמאנט ירושלים- שתמך והוביל את החלק המקצועי בהכנת המגרשים, חובשים ואבטחה. מתקנים ברמה בינלאומית.

תודה לכל צוות מלון לאונרדו ירושלים (פאתל)- איריס תרם, אוסנת, אריאל ויעקב מנכ"ל המלון. מלון מפנק עם שרות ואוכל ברמה בינלאומית.
תודה לחברת מי עדן- עופר משולם סמנכ"ל שיווק ומכירות, על תרומת המים לשחקניות והליווי לאורך השנים.
תודה לסוכנות היהודית- P2G בהובלתם של אליזה רגב,רחל ניסטור, אבי כגן, מירב ליבנה ומיכל וויזר שבזכותם הגיעה משלחת מקולומבוס אוהיו של 12 נשים מדהימות החיבור בין קהילת כפר סבא לקולמבוס פשוט מושלמת.
תודה לאורית אדמוני- מפיקה שהצטרפה לצוות ההפקה שבלעדייך הכל היה נראה אחרת והמון תודות על הבאת להקת "Rustybus" שדאגה לאווירה מדהימה גם בערב.


"כפי שכולכם יודעים- בנוסף להפקה אני קודם כל שחקנית, שם הכל התחיל.
קבוצת פיוניר- מיוחדת כל כך המורכבת מ 8 שחקניות כל כך שונות ומגוונות, תודה לכן על כל הסבלנות, התמיכה וכמובן על אחדות קבוצתית. כי המתכון לניצחון הוא משחק קבוצתי ופרגון, תודה לכל אחת ואחת מכן: עפרה אברמוביץ, דינה סורוקר, סיגי חן, סיגל עמיר, נטשה טאבולה, מילה קפילוביץ, זהבית פרידמן. על הסבלנות, ההכלה, האהבה, והאמונה ההדדית בכל אחת ואחת. וכן הצלחנו לעשות זאת יחד, אנחנו אלופות טורניר הכתר. הבאנו גאווה בינלאומית לעיר כפר סבא.
אחרונים חביבים הם המשפחה היקרה שלי!
הראשון הינו בעלי היקר!! אורין דהרי. שתומך בכל רגע נתון, דרך אגב, הוא הגה את שם הטורניר.
"טורניר הכתר" שאפו!! עוד ישמעו עליו שנים רבות.
ילדיי המקסימים- שמעודדים ותומכים כל הזמן, איתי-9, אליה-12 ואגם-14.
הפעם בטורניר- אבי היקר, דניאל דוד, הפתיע והגיע כבר לחצי הגמר יחד עם נכדיו ואחותי צאלה (יו"ר מאמאנט צור יצחק ושחקנית), אבא!! וואוו הפתעת מאוד ואף ההתרגשות הגיעה לשיאה.
ואחרונות הן אחיותיי טליה קרני והדר דוד, שהצטרפו לקבוצת הלביאות בטורניר והביאו כבוד גדול (מקום רביעי), אני כל כך גאה בכן, בעיקר על ההחלטה להצטרף למאמאנט והדרך המופלאה שאתן עוברות יחד איתי , אוהבת אתכן מאוד!
נתראה בשנה הבאה."