חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

ליגת מאמאנט כמודל לקידום תחום הבריאות וטיפוח ההון האנושי, בכנס הלאומי לחינוך וקידום בריאות, שקיים משרד הבריאות ובקונגרס העולמי של ארגון TAFISA

מאמאנט עושה היסטוריה! מודל ליגת מאמאנט לקידום אורח חיים בריא הוצג לראשונה בכנס הלאומי ה-13 לחינוך וקידום בריאות בישראל ובקונגרס העולמי ה-25 של ארגון TFISA בסיאול


מאמאנט עושה היסטוריה! מודל ליגת מאמאנט לקידום אורח חיים בריא הוצג לראשונה בכנס הלאומי ה-13 לחינוך וקידום בריאות בישראל

ליגת מאמאנט הוצגה כאחד המודלים לקידום בריאות הציבור במסגרת הכנס הלאומי ה-13 לחינוך וקידום בריאות בישראל מטעם משרד הבריאות, בנושא: 'מהשראה להטמעה'.

בפורום בו נכחו ראשי מערכת הבריאות של ישראל, קובעי המדיניות - האחראים על קידום נושא הבריאות, הסבירה מייסדת ויו"ר מאמאנט עופרה אברמוביץ מדוע ליגת מאמאנט חייבת להיות חלק מהDNA של כל אחת מהרשויות בישראל, וכיצד הפעילות של מאמאנט תורמת ליישוב ותושביו. בנוסף הציגה את התרומה של ליגת מאמאנט בתחום הספורט, החינוך, החברה והקהילה, ברמה אישית, המשפחתית, הקבוצתית, הארצית והעולמית.

ליגת מאמאנט כמודל לקידום תחום הבריאות וטיפוח ההון האנושי, בכנס הלאומי לחינוך וקידום בריאות, שקיים משרד הבריאות ובקונגרס העולמי של ארגון TAFISAליגת מאמאנט כמודל לקידום תחום הבריאות וטיפוח ההון האנושי, בכנס הלאומי לחינוך וקידום בריאות, שקיים משרד הבריאות ובקונגרס העולמי של ארגון TAFISA


המודל של מאמאנט בקונגרס העולמי ה-25 של ארגון TFISA בסיאול

דרום קוריאה אירחה השנה את הכנס של TAFISA המייצג את הספורט העממי ברמה הגלובלית. ארגון TAFISA הוא ארגון בינלאומי של "Sport for All", המורכב  מ-170 מדינות מכל היבשות. מטרתו לחשוף ולספק תוכניות ופלטפורמות מרחבי העולם, לקיום וקידום הספורט.

יו"ר ומייסדת מאמאנט עפרה אברמוביץ הוזמנה לקחת חלק בקונגרס ולספר על ליגת מאמאנט, על  השחקניות, המשפחות והקהילה אל מול נציגים מכ-30 מדינות מרחבי העולם.

"אורח חיים פעיל, בריא ומהנה הינו נחלתם של כולם.  המודל של ליגת מאמאנט הינו חלק מהספורט העממי, ששם לו למטרה להרחיב מדי שנה את מספרן של העוסקות בספורט, להביא לתודעת רבים את החיוני והחיובי שבאורח חיים בריא וספורטיבי בקרב אימהות, ולתאר את משאב ההון החברתי הטמון בהן ברמה התיאורטית והיישומית גם יחד" סיפרה עופרה בגאווה.

המשתתפים למדו כיצד  ניתן ואפשר לשפר את אחוז הנשים המשתתפות בספורט עממי, נושא שתלוי גם בנכונות של המדינה להקצות משאבים לכך, החל משריון אולמות ועד ליווי מקצועי.