חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

ליגת מאמאנט בראשותה של עופרה אברמוביץ מייסדת ויו"ר הליגה היא הזוכה בפרס “נשים בחזית” לנשים פורצות דרך בתחומן

זו השנה השלישית שמתקיים טקס הענקת פרס לנשים העומדות בראש החץ של העשייה הישראלית, על ידי אתר הנשים המוביל 'סלונה'. בין המתמודדות - נשים פורצות דרך, המשפיעות לטובה על חיינו בכל התחומים.


הפרס הוענק לעופרה בזכות החדשנות שבהקמת ליגת אמהות בספורט עממי לה שותפות כל שחקניות מאמאנט בארץ ובעולם. על העשייה הספורטיבית, החוסן החברתי, הפיזי והמנטאלי. על הרוח החיובית שמאמאנט מעניקה, בעזרת קידום ערכים כמו אורח חיים בריא, דוגמה אישית לילדים וספורטיביות, קידום פרויקטים חברתיים שבונים קהילה חזקה ותומכת.
עוד נאמר כי הרוח שעפרה משרה, החזון והיוזמה שלה מעודדת אמהות רבות לבנות עבורן ועבור משפחות בעירן קהילת מאמאנט שמקדמת ספורט, ערכים, בריאות ומניעת אלימות בספורט.

עופרה אברמוביץ רגע לאחר ההכרזה על הזכייה: "מה שמטריד אותי עכשיו הוא איך אני מחלקת את הפרס ל16,000 חלקים. התודה הראשונה היא למנהלות אתר סלונה, ששמו את הספורט העממי בחזית הבמה. כבוד גדול הוא לעמוד בשורה אחת עם ספורטאיות שהן מדליסטיות אולימפיות. אנחנו האמהות השחקניות, באמצעות העשייה הספורטיבית שלנו - מנחילות תרבות של ספורט.
אמא ספורטאית היא סוכנת השינוי הגדולה, החשובה והמשמעותית במשפחה. אמא ספורטאית שמה את עצמה במרכז. כשאמא מחליטה על שינוי - כל המשפחה זוכה. יותר ויותר נשים ואמהות בספורט-המדינה זוכה.

ליגת מאמאנט בראשותה של עופרה אברמוביץ מייסדת ויו"ר הליגה היא הזוכה בפרס “נשים בחזית” לנשים פורצות דרך בתחומן

אין זכות גדולה מזו בה אני כאמא משמשת דוגמא אישית לילדיי לעסוק בספורט, ולפתח את כישורי החיים שלהם דרך הספורט וערכי האולימפיזם. מאמאנט מהווה פלטפורמה אדירה להגשמת חלומות וקובעת את המילה אמא באלפי גוונים עזים. כל אחת בצבע שלה. תודה לכל שחקניות מאמאנט -לאילו ששינו את חייהן ולשחקניות שמשפיעות על חיים של אחרים.

תודה לכל הצוות המקצועי: מאמנות, שופטות, רשמות רכזים מקצועיים ואלפי אמהות שהופכות את העולם שלנו למקום הרבה הרבה יותר טוב לחיות בו, ובעיקר משנות מציאות"