חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

אוסישקין א –אלופת ליגת מאמאנט לעונת 2008-9

"ד"ר אורי שפר, ראש מנהל הספורט בישראל:"ננסה ביחד להנחיל את תרבות המאמאנט לכל עם ישראל"
גמר גביע מאמאנט - אחד מרגעי השיא של ליגת מאמאנט –משחקי גמר גביע מאמאנט-חל אתמול כאשר קבוצות אוסישקין א' וגורדון ב' נערכו כראוי לקראת ההתמודדות על משחק גביע.


המשחק נפתח בטקס לחיצות ידים של האמהות, כאשר השנה הצטרפו גם ילדי השחקניות למעמד תוך חלוקת פרחים עידוד נפלא של ילדים בעלים ואורחים רבים ביציע. יפה עזרא, מנהלת בית ספר גורדון שהגיעה ללוות את קבוצתה במשחק,שלחה לאמהות גורדון ב' מכתב מרגש לקראת המשחק ובו כתבה בין השאר:

 

"בדרך כלל אנו גאים ושואבים נחת מילדנו ותלמידנו. במקרה שלכן זכינו לרוות נחת גם מהאמהות."

תאור מהלך המשחק:

החל מהדקה הראשונה הוכיחו 2 הקבוצות שלא בכדי הגיעו לגמר.

אוסישקין המנוסה יותר במעמדים אלו פתחה ב4:0 לפני שגורדון עשו את הנקודה הראשונה.

גורדון צמצמו ל5:3 לא לפני שאוסישקין ברחו ל-10:5 , שתי הקבוצות החליפו שחקניות והמערכה הראשונה הסתיימה בתוצאה 18:8 לזכות אוסישקין, לא לפני שהיו כמה קטעים יפים של הנחתות גורדון נחסמו ע"י אוסישקין ועברו לכדורי מעבר יפים.

במערכה השניה ירד המתח תוך קטעים יפים ליד הרשת ולבסוף הסתיימה ב18:11 ובנצחון כולל של 2:0

זוהי הזכיה הרצופה השלישית של אוסישקין בגביע המאמאנט.

 

שפטו ריקי בידר שופטת ראשית, שירן בידר שופט משני ו-4 קוונים

לפני המשחק נערך מופע קפוארה מבית הספר לקפוארה של רוני סאקה ששמח להופיע בהתנדבות בפני משפחות מאמאנט והאורחים הרבים שהיו באולם. בהגרלה שנערכה זכו 2 ילדים בכדורי עף .

במשחק מוקדם התמודדו קבוצות אופירה נבון ב ואוסישקין ד על המקום השלישי.

לימור רוזמרין, מנהלת בית ספר אופירה נבון, המלווה ותומכת בצורה נלהבת של ליגת מאמאנט ליוותה את אמהות וילדי בית ספרה במעמד המרגש הזה.

המשחק שהיה שקול בתחילתו הוכרע בתוצאה 2:0 לאופירה ב.

בין קהל האוהדים העצום של מאמאנט נכחו גם 30 מילדי עלומים, שהגיעו לאולם ע"י "בלאס הסעות" שהתנדב להסיעם. ילדי עלומים כבר מזמן הפכו חלק ממאמאנט ואט אט נהפכים לחלק מההויה בכפר סבא. חלק מילדי מעלומים עודדו את האמהות שאצלן התארחו מספר פעמים בשנה האחרונה.

 

בקרב האורחים הרבים שכיבדו את המעמד נכחו בין היתר ד"ר אורי שפר,ראש מנהל הספורט בישראל, שעמד נפעם לנוכח המחזה המרגש של אמהות שמשחקות ומתחרות ברמה גבוהה, ובעיקר נוכח החזון של מאמאנט עם שלוב הילדים והקהילה וההשפעה הנבנית על קהילה תרבות וספורט. בדברים שנשא בטקס חלוקת הגביעים פנה ד"ר שפר לאמהות המאמאנט ואמר:"אתן השראה עבורי...ננסה ביחד להנחיל את תרבות המאמאנט של פעילות גופנית –משפחתית לכלל עם ישראל".

ראש העיר, מר יהודה בן חמו, הפליג בשבחה של הליגה כמקור השראה של שילוב חיי קהילה ותרבות ספורט תוססים. "התורה של מאמאנט מופצת בכל הארץ ורבים באים לראות ללמוד ולהקים דגם זה גם בישובים אחרים",כמו כן הודה בן חמו לילדי עלומים שהגיעו ובכך מרגישים כחלק בלתי נפרד מהעיר כפר סבא.עוד נכחו במעמד וחילקו מדליות וצלחות לשחקניות: סגן ראש העיר ד"ר בוקי ציש, מנהל מחלקת ספורט שאול מיטלברג, חברת המועצה-שלי עמרמי בוזגלו, ונשיא מאמאנט חיים בורוסקי ואשתו רובי.

 

האולם שקושט בצורה מרהיבה בפרחים , דגלים ושלטי מאמאנט, השרה אוירה חגיגית למעמד גמר גביע. כל זאת בזכותן של חברות הנהלת המאמאנט בראשן תמי קצב-ועדת ארועים ,יעל בנבניסטי (שעסקה בהכנות מאחורי הקלעים) וטלי שקד שהיו אמונות על הצילום, ורד יהודה , מיטל ישי וכמובן רבקה דחרוג, הרכזת המקצועית של הליגה, שהנחתה את הערב בצורה כה מקצועית.

כמו כן תודה מיוחדת לאחראי אולם גלילי רענן שלמה ולעוזריו על הסיוע הצמוד לאורך כל הדרך .