מעבר לרשת

מאמאנט ישראל בשגרה ובחירום פועלת למען האמהות והילדים במדינה. בימים אלו נערכת לקראת שיקום קהילות הישובים שפונו מצפון ומדרום ועורכת ארוע פתיחה חגיגי ועוצמתי בהשתתפות כ 800 אימהות מ 77 ישובים.


לאורך השנים מאמאנט מפעילה ליגות כדורשת ארציות ומקיימת טורנירים עוצמתיים עם מסרים בריאותיים חשובים ביותר לאמהות "משחקות על המגרש ולא על החיים" זהו מסר חזק ועוצמתי שלאורך השנים ליווה אותנו בעידוד לבדיקות מוקדמות לאיתור סרטן השד. השנה אנחנו נדרשות להתייצב בעוצמה למען האמהות והילדים שנעקרו מבתיהם וממקום מבטחם ולמען תמיכה בתהליך השיקום ובחיזוק החוסן של קהילות הדרום והצפון.  

מאמאנט היא מסגרת המאפשרת לנשים חיבור פיזי לגוף וחיבור רגשי לנפש באמצעות המשחק. על המגרש יש אפשרות טבעית לצבור חוויות של חוזק, הגברת תחושת מסוגלות והחזרת תחושת השליטה לידיים (תרתי משמע). כל שחקנית שמשתתפת בטורניר הופכת לשגרירה של החוויה ושל המסר אל הסביבה הקרובה שלה. כך הפעילות של מאמאנט יוצרות אדוות רבות, מהדהדת את המסר, מעבירה מסרים בריאותיים וחברתיים דרך המגרש הספורטיבי. דרך שפת הספורט ובאמצעות התווית הספורט האמהי בישראל, מאמאנט מחוללת שינוי משמעותי בתפיסת העוצמה הנשית ובנכונות נשים להובלה ומעורבות בזירה הקהילתית והציבורית.