חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

סורקיס ואוסישקין א' יתמודד על האליפות במאמאנט כפר סבא

טקס סיום הליגה ומשחקי הגמר יתקיימו ביום חמישי 31.5 (הזמנה לטקס) מאמאנט כפר סבא סיימה ביום חמישי, 17.5.12 את סבב משחקי הפליאוף. אוסישקין א' וסורקיס יפגשו בגמר – זו השנה השנייה. גנים א' תפגוש את ברנר ויצחק שדה את גולדה.


בבית התחתון הבטיחה יצחק שדה את מקומה בגמר, עוד לפני המשחק. הן התאמצו לנצח את תיכונים ב' ועשו זאת רק בתום 3 מערכות. יצחק שדה סיימה את שלב הפליאוף עם 3 ניצחונות במקום הראשון.

גולדה ותיכונים א' נלחמו על הכרטיס השני לגמר הבית. במשחק ביניהן היו אלה הגולדות שניצחו, אך לא בקלות. תיכונים א' נתנו פייט ולראייה המערכה הראשונה שהגיעה עד 22:20.

 

בבית האמצעי ניצחחה קבוצת אופירה נבון ב' את רמז ותקעה יתד במקום החמישי. ברנר ניצחו את אוסישקין ד' והבטיחו מקומן בגמר.

קבוצת הגנים א' הבטיחה עוד מקודם את מקומה בגמר אך ניצחון לדמוקרטי היה מעלה אותן גם למשחק חשוב זה. הדמוקרטי, שלא ממש הגיעו למשחק, היו חלשות ואפשרו לקבוצת הגנים המצוינת לנצח בלי להתאמץ יותר מידי.
המשחק של המחזור היה במסגרת הבית העליון בין סורקיס ואלון. שתי הקבוצות ידעו שהמנצחת במשחק זה עולה לגמר. שחקניות שתי הקבוצות הגיעו מוקדם ל"גלילי" כי לא יכלו לשבת בשקט בבית... הן הגיעו נחושות ורוצות מאד לנצח.

משחק מעולה של שתי הקבוצות הביא מותחן יפה וכדורשת מעולה. אלון הצליחו עם המערכה הראשונה 18:15. סורקיס החזירו להן בשנייה 16:18 ובשלישית סורקיס, שפתחו מצוין, סגרו עם 10:12.
סורקיס עלתה לגמר הבית העליון ותתמודד במשחק על האליפות מול אוסישקין א'.
 
ביום חמישי ה- 24/5 יערך סבב המשחקים לקביעת מקומות 3-4 בכל בית.
בית תחתון – תיכונים א' מול תיכונים ב'
בית אמצעי – דמוקרטי מול אוסישקין ד'
בית עליון – קב' אלון הבטיחה את המקום השלישי.
קבוצת בן גוריון שבשלב הפלייאוף לא הופיעה ל- 2 משחקים (מתוך 3 משחקים) ובעקבות זה הפסידה 2 הפסדים טכניים נמצאת במקום הרביעי.
 
טקס הסיום ומשחקי הגמר יתקיימו ביום חמישי ה-31.5.12

 

סורקיס ואוסישקין א' יתמודד על האליפות במאמאנט כפר סבא