חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

אלופת האלופות לעונת 2016-17

ביום שישי האחרון ה-14.7 התקיים אירוע השיא של מאמאנט! במשך שנה שלמה (לפחות), 16 אלף אמהות שעשו שינוי בסדרי העדיפויות, החליטו שהזמן שלהן לעצמן, התחייבו לנוכחות קבועה באימונים ומשחקים, ושימשו דוגמא אישית למשפחתן, לקהילתן ולחברה בה הן חיות


קבוצת 'עמית' בראשל"צ היא אלופת האלופות וקבוצת 'ברנר' מכפר סבא היא אלופת הקבוצות המעורבות לעונת 2016/2017!!

ביום שישי האחרון ה-14.7 התקיים אירוע השיא של מאמאנט! במשך שנה שלמה (לפחות), 16 אלף אמהות שעשו שינוי בסדרי העדיפויות, החליטו שהזמן שלהן לעצמן, התחייבו לנוכחות קבועה באימונים ומשחקים, ושימשו דוגמא אישית למשפחתן, לקהילתן ולחברה בה הן חיות יחד הפכו לקבוצה שעוברת יחד חוויות מרגשות, מעשירות ומהנות בליגה משלהן.
בשלב המוקדמות לקחו חלק: 64 קבוצות, 48 משחקים, 3 מחוזות עם 11 רשתות.

16 קבוצות עלו לבית הגמר בסיום יום המשחקים הוכרזו שתי האלופות של ליגת מאמאנט ישראל לעונת 2016/17. קבוצת העמית בראשון לציון היא אלופת האלופות וקבוצת ברנר מכפר סבא היא אלופת הקבוצות המעורבות לעונת 2016/2017.
ברכות לכל הקבוצות על הישגיהן בטורניר ולציין שוב את המשחק ההוגן והספורטיבי שבא לידי ביטוי גם בחלוקת כרטיסים ירוקים לשחקניות רבות!

אלופת האלופות לעונת 2016-17

העמית ב' בראשון לציון - אלופת האלופות

אלופת האלופות לעונת 2016-17

ברנר מכפר סבא - אלופת המעורבות

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אילן רביבו חבר מועצה, חבר ועדת הנהלה ומחזיק תיק הנוער והספורט במועצה מקומית גן יבנה, מתייחס לניצחון של קבוצת 'מנור' - שזכתה בשנה שעברה בתואר אלפות האלופות 2016 מספר בגאווה:
" כמי שמתגורר בגן יבנה ומכיר את התנהלותה של קבוצת 'מנור' אשר זכתה באליפות מאמאנט לשנת 2016, אין ספק כי הניצחון מבטא הישג ספורטיבי וקהילתי. בדומה לקבוצות הנוספות השייכות ליגת מאמאנט ביבנה, גם כאן מדובר בקבוצה מגובשת, מאוחדת ובעלת קשרים חברתיים חזקים בין השחקניות ובני משפחותיהן.

ראש המועצה המקומית גן יבנה  מר דרור אהרון, זיהה לפני חמש שנים את הפוטנציאל הקהילתי, וקיבל החלטה להקים ליגת מאמאנט בגן יבנה. יצרנו תשתית, הענקנו את האולמות ללא עלות, התחלנו עם קבוצה אחת וכיום ישנן 9 . ליגת מאמאנט מאפשרת יצירת קהילה סביב בית הספר עד לכדי מצב בו המנהלות מגיעות לעיתים למשחקים, וגם התלמידים ובני משפחתן של השחקניות, שותפים מלאים. אנו גם רואים את התרומה הגדולה של הפעילות לקהילה שהפכה להיות משפחה אחת גדולה. אני רוצה להודות לעופרה אברמוביץ ולגלית אבשלום אשר מלוות אותנו לאורך כל הדרך, מייעצות ותומכות ואני מבטיח, כי נמשיך לעשות דברים גדולים יחד ולקדם פרויקטים קהילתיים והדרכות מקצועיות. " מספר בגאווה