חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

גמר גביע מאמאנט כפר סבא

ביום חמישי האחרון, 26.3.15 נערך גמר גביע מאמאנט – זו העונה העשירית.לכבוד יום האישה החל החודש, החלטנו לפנק את עצמנו, שחקניות המאמאנט בכפר סבא


ביום חמישי האחרון, 26.3.15 נערך גמר גביע מאמאנט – זו העונה העשירית.
לכבוד יום האישה החל החודש, החלטנו לפנק את עצמנו, שחקניות המאמאנט בכפר סבא: בחרנו להעצים את נשות העסקים של מאמאנט כפר סבא ולארח את נשות העסקים של מועצת נשים.
כך שהאירוע התחיל בכניסה לאולם גלילי שם היו דוכנים של שחקניות ונשים בעלות עסקים שהציגו לאורחים הרבים את מוצריהן.
לגמר הגביע השנה הגיעו שתי קבוצות ותיקות מאד בליגה: בן גוריון (דבליסטיות השנה שעברה) ודמוקרטי א'.
את בן גוריון מובילה הקפטנית הוותיקה ויויאן סלינס שמחזיקה את הקבוצה הנהדרת הזו כבר שנים רבות ואיתה בקבוצה השחקניות מריאנה ירון, שרון גלבר, אלוירה רורה, מיטל קורן, גלית מימון ותמי אהרון. המאמן הרנן רובינסקי
את הדמוקרטי מובילה הקפטנית, הותיקה לא פחות, הדס שפירא ואיתה השחקניות נירה קדוולנדר, ענבר ויאטר, חלי דינור, נועה יערי מסרי, גילה בטורי, מיכל שפר, חגית שלו, גלית פרנס, רוני בורר, גיתית אחינועם, מיטל גלנטי והמאמן שגיב בולקין, שחקן קבוצת הבוגרים של מועדון הכדורעף.
לאחר השמעת המנון המדינה התחיל המשחק.
המשחק התחיל בשיווין כשבן גוריון אף נוטלות את ההובלה לזמן קצר אך לאחר ששחקניות הדמוקרטי נרגעו, הן לקחו את ההובלה וניצחו את המשחק בתוצאה 2:0 וזכו לראשונה בגביע מאמאנט.
שפטו את המשחק: דודו בן ארי, שופט ראשי ואברהם גלזר שופט משני.
קהל רב של שחקניות ומשפחות הקבוצות המתחרות, מילא את אולם גלילי בבואו לעודד את הקבוצות.
רבים מילדי ומשפחות הדמוקרטי וגם מנהלת בית הספר הגיעו למשחק ועודדו את האמהות השאפתניות.
לסיום דיבר באירוע סמנכ"ל העירייה מר רון קוגמן שאמר דברים חמים והבטיח שאירוע העשור של מאמאנט יתקיים כאן בעיר ממנה התחיל הכל, נכחו נסיה שטרסבורג יועצת ראש העיר למעמד האישה, שאול מיטלברג מנהל רשות הספורט, חיים בורובסקי נשיא כבוד של מאמאנט וזוגתו רובי, עפרה אברמוביץ יו"ר מאמאנט ישראל, גרי אברמוביץ, יו"ר מועדון הכדורעף ויוסי סדבון חבר הנהלת מועדון הכדורעף.

צילומים: יעל בנבנישטי