חודש ספטמבר במאמאנט

 

ספטמבר | 2017 | אלול ה'תשע"ז - תשרי ה'תשע"ח

 
 
 
 

ברכות לגלית אבשלום על זכייתה בפרס 'מנהלת השנה של מרכז הפועל', מתחילים שנה חדשה עם ליגות וקבוצות חדשות של מאמאנט בישראל ובעולם , כדוגמת 'ליגת לוס אנג'לס', כולל טיפים המתייחסים לאופן הקמת ליגה חדשה, שמנדבת יו"ר הליגה גלית פלד.. מוזמנות להשתתף במגוון האירועים, בהם לוקחת ליגת מאמאנט חלק החודש ובמהלך החגים: 'אליפות הזהב השלישית', צעדת 'מתחברים בדרך לירושלים',  וגם לארח ולהתארח ב'סלון התרבותי של מאמאנט' שמתקיים ברחבי הארץ

שווה קריאה!

 
 
 

ברכות לגלית אבשלום - מנכ"לית מאמאנט, על זכייתה בתואר 'מנהלת השנה' של מרכז 'הפועל' לעונת 2016-17. פרוספר בן חמו יו"ר דירקטוריון מרכז 'הפועל' ויורם ארנשטיין מנכ"ל מרכז 'הפועל': "בדרכה המיוחדת, נוגעת בכל פיסת אדמה במדינתנו הקטנה, יוצרת קשרים, רוקמת ומחברת בין אנשים.

המשך קריאה

 

ליגת מאמאנט כבר מזמן אינה ליגה מקומית או ארצית. בזכות אנשים כמו גלית, מאמאנט הפכה להיות מותג לאומי ובין לאומי. בעלת לב רחב וסבלנות אין קץ, תכונות המובילות את הניהול הנינוח, הדבקות במטרה ובעיקר השירות האדיב 24/7".

תודה למר יורם ארנשטיין - מנכ"ל מרכז הפועל, גב' כנרת גרנצ'נסקי, גב' חגית אמסלם, גב' אורית רז וכל הצוות של מרכז הפועל, שעושים לילות כימים במטרה לקדם את שחקניות מאמאנט כקבוצה איכותית, הבוחרת לעסוק בספורט כדרך חיים וכמקצוע, מייצרת את הפלטפורמה לניהול ספורט, ומקדמת את הספורט העממי בישראל.  מודות גם על תמיכתכם בליגת מאמאנט בארץ ובעולם.

סגירה

 
 

שנה חדשה מתחילה עם ליגות, קבוצות ושחקניות חדשות

ליגת מאמאנט נרגשת וגאה לפתוח את העונה עם ליגות, קבוצות ושחקניות חדשות!
וכולכן מוזמנות: מאמאנט טמרה, מאמאנט נצרת עלית, מאמאנט ג'סר א-זרקא, מאמאנט עמק הירדן, מאמאנט אור- עקיבא, מאמאנט עמק יזרעאל, מאמאנט קריות, מאמאנט קריית אתא, מאמאנט ג'לג'וליה, מאמאנט קריית אונו, מאמאנט ירוחם, מאמאנט אופקים, מאמאנט נתיבות, מאמאנט אילת, מאמאנט לוס אנג'לס, מאמאנט מיאמי,  מאמאנט סן פרנסיסקו, ועוד רבות בדרך!

המשך קריאה

 
 
 

לחזור הביתה ולשמוע מהבן שלי: ' אמא אני גאה בך' - ליגת מאמאנט לוס אנג'לס רושמת שיאים חדשים!

"רגע לפני הנאום שלי בטקס סיום סמינר ליגת מאמאנט לוס אנג'לס, אני עומדת מול 500 איש ולא מאמינה! במשך כל ימי הסמינר לא ירד לי החיוך מהפנים, וברגע הזה הבנתי כמה מאמאנט משמעותית וחשובה לאמהות של הקהילה ובני משפחותיהן" מספרת גלית פלד נשואה ואמא לשלושה, שחקנית ויו"ר מאמאנט לוס אנג'לס.

המשך קריאה

 
 
 

מאמאנט מתחברת בצעדת ירושלים

האם יש לכן תכניות לחוה"מ סוכות? מוזמנות ליומיים של חוויה וחיבור לקהילה, בצעדת ירושלים שמובילה עמותת 'מתחברים', בה תיקח חלק לראשונה, גם ליגת מאמאנט. מטרת קיום האירוע הנה חיבור בין כל חלקי העם והחברה הישראלית, והחיבור לירושלים - כל אחד ברובד שלו ובדרכו.

המשך קריאה

 

כל אמא יכולה!