חודש דצמבר במאמאנט

 

דצמבר | 2017 | כסלו - טבת ה'תשע"ח

 
 
 
 

זכינו בפרס 'נשים בחזית' של אתר 'סלונה' ♦ ליגת מאמאנט הוצגה כמודל לקידום בריאות הציבור לראשונה בכנס הלאומי ה-13 לחינוך וקידום בריאות בישראל, וכמודל בקונגרס העולמי ה-25 של TAFISA בסיאול - דרום קוריאה ♦ עונת מאמאנט 2017-18 נפתחה בהתרגשות גדולה עם קבוצות וליגות חדשות - זה הזמן ללמוד איך כל אמא יכולה לפתוח ליגה ביישוב שלה ♦ רויטל אורדן - 'מאוחדת' מסבירה כמה חשוב לזהות דיכאון אחרי לידה ♦ ו..כולכן מוזמנות לאירוע המשפחות של ליגת מאמאנט באילת!

שווה קריאה!

 
 
 

ליגת מאמאנט בראשותה של עופרה אברמוביץ מייסדת ויו"ר הליגה היא הזוכה בפרס “נשים בחזית” לנשים פורצות דרך בתחומן

זו השנה השלישית שמתקיים טקס הענקת פרס לנשים העומדות בראש החץ של העשייה הישראלית, על ידי אתר הנשים המוביל 'סלונה'. בין המתמודדות - נשים פורצות דרך, המשפיעות לטובה על חיינו בכל התחומים.

המשך קריאה

 
 
 

ליגת מאמאנט כמודל לקידום תחום הבריאות וטיפוח ההון האנושי, בכנס הלאומי לחינוך וקידום בריאות, שקיים משרד הבריאות ובקונגרס העולמי של ארגון TAFISA

מאמאנט עושה היסטוריה! מודל ליגת מאמאנט לקידום אורח חיים בריא הוצג לראשונה בכנס הלאומי ה-13 לחינוך וקידום בריאות בישראל ובקונגרס העולמי ה-25 של ארגון TFISA בסיאול

המשך קריאה

 
 
 

ליגה משלהן

עונת מאמאנט 2017-2018 נפתחה בחודש נובמבר עם קבוצות ותיקות וחדשות. נפגשנו עם שלוש יושבות ראש שעם המון תעוזה, מוטיבציה ואמונה במטרה, הקימו קבוצות וליגות חדשות כל אחת בישוב בו היא מתגוררת.

המשך קריאה

 

כל אמא יכולה!