חודש נובמבר במאמאנט

 

נובמבר | 2017 | חשוון - כסלו ה'תשע"ח

 
 
 
 

זכינו בפרס 'Fair play' על תרומת הליגה לעידוד חיובי ומשחק הוגן/ אירוע 'גם אני מודעת' להעלאת מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם התקיים השנה לראשונה גם בליגות מאמאנט ברחבי העולם/ שחקניות ליגת לוס אנג'לס זכו לסדנת אומן עם ד"ר אריה זלינגר והמאמנת טניה פרגה/ מאוחדת מסבירה אחת ולתמיד מדוע כדאי להתחסן/ ו..שיתוף פעולה חדש עם עמותת 'יוזמות עתיד' יכול לעזור לכל שחקנית להגשים חלום

שווה קריאה!

 
 
 

פרס 'Fair play' על תרומת ליגת מאמאנט

ארגון FAIR PLAY העניק לליגת מאמאנט את פרס  'EFPM Fair Play Spirit Award 2017', הניתן במסגרת הכנס השנתי הבינלאומי של הארגון: European Fair Play Movement,  המתקיים השנה ה-23 בחיפה.

המשך קריאה

 
 
 

פרס נשים בחזית - כל קול קובע!

יו"ר ומייסדת מאמאנט  עפרה אברמוביץ מועמדת לפרס "נשים בחזית" של פורטל 'סלונה' בקטגורית ספורט. מתוך מאות נשים פעילות ומשפיעות כל אחת בתחומה, נבחרו חמש מובילות ומשפיעות.

 
 
 

"מאמאנט חיבקה אותי, מאמאנט ליוותה אותי בזמן שלא יכולתי לעשות כלום"

"מאמאנט חיבקה אותי, מאמאנט ליוותה אותי, אני לא הפסקתי לעשות ספורט תוך כדי המחלה. שחקניות שיחקו איתי שיכולתי בין כימותרפיה להקרנות, חיבקו אותי ונתנו לי, בזמן שלא יכולתי לעשות כלום. הן דאגו לי. מדובר  בנטוורקינג שהוא לא רק וירטואלי. חשוב להגיד: 'גם אני מודעת', גם אני עוצרת רגע בחיים כדי ללכת ולהיבדק" מספרת נועה גרוס יו"ר ושחקנית ליגת מאמאנט תל אביב, אשר לפני שנתיים הלכה להיבדק בעקבות אירוע 'גם אני מודעת', וגילתה שהיא חולה בסרטן השד.

המשך קריאה

 

כל אמא יכולה!