החודש נגענו בשמיים עם נבחרת 'כוכב הצפון' המורכבת משחקנים בעלי מוגבלות | התחלנו את ההכנות לקראת פורום הנשים הכלכלי העולמי בהודו | 'Women Economic Forum (WEF),  ול'משחקי CSIT 2017' | התארחנו ב'סלון התרבותי של מאמאנט' | והמשכנו עם הפעילות המבורכת של 'מאמאנט באהבה'


שווה קריאה!


 מעל מיליארד תושבים בהודו ייהנו גם הם ממאמאנט!

ארגון הנשים הבינלאומי  'ALL  All Ladies League' יעניק פרס הוקרה לעפרה אברמוביץ - מייסדת ויו"ר מאמאנט, בקטגורית  Women of the Decade in Community Leadership , במסגרת פורום הנשים הכלכלי העולמי- WEF - Women Economic Forum , המתקיים בניו-דלהי -הודו.
נציגות הארגון בישראל הן: עו״ד ענת ברנשטיין-רייך, דר׳ אורה סתר וגב׳ אורלי שי

המשך קריאה

בכנס שיתקיים בין התאריכים 9-13 למאי, ישתתפו נשים מכל העולם לרבות חברות פרלמנט, שרות ומנהיגות מובילות ובעלות השפעה, המייצגות כ-100 ארצות מרחבי העולם.

במהלך שישה ימי פעילות יתקיימו 520 מושבים, קורסים וסדנאות, שיתרכזו בנושא המרכזי -  "נשים יוצרות, ממציאות, מניעות ומובילות את העתיד". מעל 2000 נציגים ודוברים מ150 מדינות ייקחו חלק,  כולל חברות בינלאומית המעניקות שוויון הזדמנויות לנשים ברחבי העולם כגון:  פייסבוק, גוגל, BMW, Teach India ועוד.

נשמח אם אימוץ המודל הייחודי של מאמאנט בכפרי וערי הודו , יעזור לאמהות שיהפכו לשחקניות מן השורה, יקבלו את הכלים ואת המשאבים להשקיע בעצמן קצת יותר. כך ניתן להנגיש את תרבות הספורט גם למדינות העולם השלישי ולסייע בפיתוח הקהילות הנזקקות, באמצעות הספורט.

בהצלחה!


סגירה

 הסלון תרבותי של מאמאנט - האוניברסיטה של החיים

כל שבוע ברחבי הארץ מתכנסות שחקניות מאמאנט, בסלון של המארחת - גם היא שחקנית הליגה, כדי לשמוע הרצאה ולקחת חלק בשיח שיעשיר את עולמן. את הפרויקט המקסים 'הסלון התרבותי של מאמאנט' התחלנו לקיים בשנה האחרונה , במטרה לאפשר ערוץ נוסף לשחקניות הליגה ובני משפחותיהן, במסגרתו יעשירו את עולמן בתחומים מגוונים כגון: רפואת ספורט, מנהיגות, תזונה, קולנוע, שינוי תפוסי חיים ועוד

המשך קריאה

"אפשר לומר כי אני מדמה את הפרויקט ללימודים באוניברסיטה ללא התחייבויות ארוכות טווח, אלא עם הזכות ללמוד מאנשים מעניינים, שיכולים להעשיר את עולמה של כל שחקנית ובני משפחתה." מספרת גלית אבשלום מנכלית עמותת מאמאנט  ומסבירה: "למעשה מדובר בערוץ נוסף  של העשרה תרבותית וחווייתית, הרבה מעבר למשחק, עבור שחקניות הליגה ובני משפחותיהן, בו הם מוזמנים לקבל מידע מעניין, אקטואלי וחשוב המהווה ערך מוסף לשגרת היום יום. שחקנית אחת מארחת את חברותיה לקבוצה, לליגה או למאמאנט אצלה בסלון וכך גם מרחיבה את מעגלי ההכרות, בנוסף לחשיפתה לתוכן המעניין אותה ולקיום דיון על נושאים שהיא רוצה לשמוע עליהם עוד".

אחת ההרצאות עוסקת בנושא של דימוי עצמי וכיצד ההורים עלולים להעביר חרדות והפרעות לילדים, לעיתים מבלי תשומת לב למה שאנו אומרים וכיצד אנו מתנהגים. את השיח בנושא מובילה סיוון מורג - בימאית ועורכת תוכן אשר יצרה את הסרט 'בדמותה' העוסק בדימוי גוף והפרעות אכילה.

"בתחילתו של כל מפגש, אני מבקשת מהבנות לשתף את הנוכחות בחוויה אחת שגרמה להן להרגיש שאינן טובות מספיק, בין אם כאמהות נשים, רעיות, חברות או ילדות" מספרת סיוון ומוסיפה: "במהלך הערב אני גם שואלת מי לאחרונה נעמדה אל מול הראי ואהבה את מה שהיא רואה. רוב המשתתפות אינן מצביעות שלמעשה, מדובר בנשים נפלאות, מדהימות, יפות וחזקות. המפגש עם השחקניות של מאמאנט מאפשר לי להכיר נשים בעלות גאוות יחידה, שכן מרגישות טוב עם עצמן, בנוסף להיותן פתוחות, בעלות יכולת לפרגן האחת לשנייה ולי כמרצה".

מעוניינות לארח או להתארח*? כתבו לנו - Info.mamanet@gmail.com

* מינימום 30 משתתפים



סגירה

שחקניות מאמאנט זוכות למבצעים והנחות מקולקציית דלתא פיט

ליגת 'מאמאנט פרימיום דלתא פיט' הינה ליגה כלל ארצית הנמשכת שנה שלמה ומורכבת מ-24 קבוצות המייצגות ערים שונות.
מוזמנות להתחדש עם קולקציית הספורט החדשה של דלתא פיט ב-30%  הנחה, להצטרף למועדון הלקוחות ללא עלות וכך ליהנות מהטבת יום הולדת ועוד מבצעים בלעדיים לחברי מועדון.
היכנסו לאתר הבית של מאמאנט ועדכנו את כרטיס השחקנית שלכן/כרטיס צוות
הדפיסו את הכרטיס וגשו יחד עם תעודה מזהה לחנות דלתא הקרובה לביתכן

לעדכון הכרטיס

 מתכוננים ל'משחקי CSIT 2017' עם נבחרת 'כוכב הצפון' ומאמאנט זהב!

זו הפעם השנייה שהשחקניות של מאמאנט נוסעות כדי לייצג אותנו במשחקי CSIT, המתקיימים השנה בריגה לטביה.
במסגרת הנסיעה המרגשת, אנו מציגות בגאווה שני מודלים חדשים וייחודים, עם שחקנים ושחקניות שהנם חלק בלתי נפרד מהליגה - כל קבוצה בדרכה

המשך קריאה

כל אמא של אמא יכולה - 'מאמאנט זהב'

בפעם הראשונה יציגו השחקנים והשחקניות 'מאמאנט זהב' את הפורמט החדשני בפני מדינות שונות המעוניינות לקיים את הפעילות גם אצלן.  'מאמאנט זהב' קיימת מזה שלוש שנים ומאפשרת הצטרפות לליגה לשחקניות ושחקנים בגיל  65 ומעלה, במטרה להביא לידי ביטוי את הקשר הבין-דורי במגרש הספורטיבי בארץ ומעבר לים.
הקבוצות מישראל ידגימו את הפורמט לראשי ארגוני ספורט מ-40 מדינות בעולם אשר יגיעו  ללמוד את הפורמט, במטרה לאמץ את ליגת 'מאמאנט זהב' ברחבי העולם.
הפיילוט של 'מאמאנט זהב' נבנה תודות לחיבור עם ארגון 'הג'ויינט ישראל -אשל' במשך 3 שנים וכיום מובילה אותו מיכל ליבנה ממן, שחקנית מאמאנט הוד השרון.


נבחרת 'כוכב הצפון' – מציגה את הפורמט של שילוב אוכלוסיות מיוחדות במשחקים העולמיים בריגה!

בליגות שלנו קיימות נבחרות מיוחדות של כוכבים, אחת מהן והראשונה שבהן היא קבוצת הכוכבים מהוסטל 'בית בחורש' , ששחקניה  מתאמנים ומשחקים מדי שבוע כבר למעלה מארבע שנים. את הקבוצה מפעילים ומלווים בהתנדבות שחקניות ומאמנים מנבחרות מאמאנט כפר ורדים, כחלק מערכי הסולידריות הספורטיבית והקהילתית של מאמאנט. שחקני הקבוצה הוזמנו על ידי הנהלת מאמאנט ומרכז הפועל  להציג את הקבוצה והחיבור שלה לקהילה, דרך המגרש הספורטיבי במסגרת 'משחקי CSIT 2017'

לסרטון כוכב הצפון

בהצלחה לכולם!


סגירה

 שלוש ארבע ולעבודה - כיצד ניתן לחזור לשגרת אימונים/פעילות גופנית לאחר החופשה?

להלן טיפים שימושיים בהחלט מנדב עיני ספורטתרפיסט  Pro-Therapy
יציאה לחופשה במהלך תקופת החגים, נסיעה לחו"ל או כל פסק זמן יזום במטרה לנוח ולמלא מצברים, מאפשרת לנו לקחת זמן להרגעות, בילוי זמן איכות עם המשפחה, עיסוק בתחביבים ישנים וכל מה שיכול לעזור לנו לחזור לשגרה בכוחות מחודשים

המשך קריאה

ישנם המקפידים לשמור על כושר גופני גם במהלך יציאה לחופשה עבור אחרים, הדבר מסמל גם מנוחה מפעילות ספורטיבית.

חשוב לזכור כי לאחר ארבעה ימים רצופים ללא ביצוע פעילות אירובית, חלה נסיגה ביכולת הגופנית שהושגה. מידת הירידה בכושר הגופני תלויה במספר משתנים כגון:  ותק המתאמן, רמת הכושר הגופני שהוא נמצא בה טרם ההפסקה, מידת אימוץ אורח החיים הספורטיבי (שינה, תזונה, הימנעות מלחץ נפשי) ועוד. 


להלן מספר המלצות כיצד לשמור על הכושר הגופני במהלך החופשה ואיך לחזור לעניינים במהרה בסיומה

הטמיעו את ההרגלים החיוביים שהנם חלק משגרת יומכם, גם במהלך ימי החופשה
הליכה נוחה ולא מהירה, שחייה, עליית מדרגות (קפיצה של 2 מדרגות בכל פעם), רכיבה על אופניים, מתיחות  וכדומה, יאפשרו שמירה על רמת כושר מסוימת (גם אם מינימאלית) ויעזרו להפחית את הטראומה של החזרה לשגרת האימונים, הנוצרת מעומס יתר ובעקבות כך פציעות.
בכל הקשור לתזונה ולכושר- גם אם אתם יוצאים לחופשת חלומותיכם, הקפידו לשמור על אורח חיים בריא במהלך השהייה בבית ומחוצה לו.

הכינו גופכם לקראת החזרה לשגרה
תכננו יום או יומיים של הסתגלות לפני מועד חזרתכם מחופשה. התחילו בפעילות מתונה כגון: הליכה, שחייה בבריכה, ריצה קלה, רכיבת אופניים, הליכה על חול/במים או מתיחות. ניתן לעשות את הפעילות עם חבר/ה בן/ת זוג  במטרה להנעים את זמנכם.

הקפידו לבנות תוכנית אימונים מתאימה הכוללת את ימי השגרה והחופש
חזרה מחופשה בה לא התאמנו כלל או שהקדשנו קצת פחות לפעילות גופנית, מצריכה הערכות נכונה עוד בטרם יצאנו מהבית. הכוונה היא - לעלות בסרגל המאמצים, מהקל אל הכבד, כדי להעלות את מידת המאמץ בעת פעילות אירובית/סיבולת וכך למנוע בעיות ופציעות ספורט. חזרה בעצימות גבוהה, עלולה לגרום לכך שהגוף  יקרוס ויפצע.

שמרו על תזונה נכונה - בדומה לתפריט היומי השגרתי
החלק הקולינארי, גורם לרבים מאתינו הנאה צרופה ולכן עבור רבים, השינוי התזונתי במהלך ימי החופש הנו הכרח, החל מספירת הקלוריות ועד לצריכת קינוחים מפתים ומאכלים עתירי פחמימות או סוכרים. ישנם המוסיפים מספר קילוגרמים במהלך החופשה, במיוחד כאשר מדובר בחגים הכוללים ארוחות רבות.  לאחר החזרה לשגרה, חשוב להפחית במספר הקלוריות לכמות אותה צרכנו לפני החופשה ולעיתים גם פחות, במטרה לחזור למשקל המומלץ. במטרה לאפשר ירידה במשקל חשוב להפחית מסת שומן ולא מסת שריר.

ביצוע תרגילים מתונים והדרגתיים
החזרה לכושר גופני וטווח תנועה מתאים, מומלץ שתעשה בהדרגה.  חזרה לשגרת הספורט הכוללת מאמץ יתר, עלולה לגרום  לפציעות ספורט עם כל תנועה חדה ומוגזמת.
תעדו את הפעילות הגופנית הכלולה באימון במהלך השבוע , במטרה לתכנן את החזרה לכושר גופני. עשו זאת במיוחד בימים שלאחר החזרה מהחופשה ושימו לב, האם חלה התקדמות ביכולת הגופנית, במסת השריר בדומה למצב בו היה נתון גופינו לפני היציאה לחופשה.
 
למידע נוסף מוזמנים ליצור קשר -  
בית לטיפולים וספורטאים של נדב עיני
Pro-Therapy - מטפלים בגוף הבעיה.

www.pro-therapy.co.il או חפשו אותנו בפייסבוק.
נדב- 052-2815180, 073-7424610.



סגירה

 חדש במאמאנט: טורניר 'ממאמאנט באהבה' - אצלנו כל קבוצה יכולה

כולן מוזמנות לקחת חלק בטורניר ידידות, המתקיים אחת לחודש ומשלב היכרות של שחקניות מכל הליגות, יוצר חיבורים בין ליגות שונות ומאפשר לליגות קטנות יותר לחוות משחקים רבים יותר

המשך קריאה

מאמאנט ישראל מורכבת ממגוון ליגות המחולקות לפי אזורים גיאוגרפים - מצפון ועד דרום.
במטרה לאפשר לקבוצות השייכות לליגות קטנות יותר להתנסות במשחקים רבים יותר, קיים טורניר 'מאמאנט באהבה'. פעם בחודש בימי ראשון מוזמנות קבוצות מכל הליגות, קטנות כגדולות, לשחק יחדיו מאמאנט בקיבוץ רמת הכובש, הממוקם ליד העיר כפר סבא.

ההרשמה בתחילת כל חודש, על בסיס מקום פנוי, כל אחת יכולה להירשם (מינימום 8 שחקניות בקבוצה) וההשתתפות חינם!

אז למה אתן מחכות? יש לכן הזדמנות נוספת לשחק מאמאנט!



סגירה