חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה

רימונים

פורסם בתאריך: 17/12/2013 | ליגת גדרה


רימונים , הקבוצה הכי ורודה בליגה (אם כי בשנתנו הראשונה היינו ירוקות להחריד).
רימונים הוקמה לפני 3 שנים כשענף הכדורשת בגדרה רק התחיל. במשך שנתיים שיחקנו 14 שחקניות ובראשנו עמדה סימה נימס היקרה שעזבה את גדרה לטובת כפר סאלד והקימה שם כמובן קבוצה חדשה. כיום, קבוצתנו מונה 12 אמהות אלופות העוסקות בתחומי עיסוק מגוונים עד מאד: צבא קבע, ניהול פרוייקטים, הוראה, מחקר, גרפיקה, שיווק, ניהול אדמיניסטרטיבי ועוד... וכמובן צחי בן בסט, שחקן כדורעף שזוהי זכות בעבורנו שזכינו בו כמאמן.
חווית המאמאנט הקבוצתית היא הרבה מעבר למשחק. האדרנלין שמחזיר אותנו חזרה לגיל העשרה, הגיבוש וההווי הקבוצתי שיוצרים תחושת שייכות, החברויות שהתגבשו יוצרים מכלול אחד גדול של סיפוק עצום, כייף, וחוויה שחוזרת על עצמה מדי שבוע ביום שני ומפסידים אותה רק אם ממש חייבים.
בנוסף, אנו שמחות תמיד להצטרף למשחקי ידידות הן בגדרה והן ברחבי הארץ ( רמת גן, מבשרת, עקרון...) ובעצם לכל מקום שמזמין אותנו.
פעילויות גיבוש קבוצתיות הן בגדר must    ברימונים והן כוללות ערבי גיבוש, מסיבות
 ( פורים, ימי הולדת...), פיקניקים, יציאה משותפת לסרטים והופעות ואף אימונים משותפים עם הילדים. אז בין הכביסות, הבישולים, הילדים ושאר עיסוקי הקריירה והבית עדיין מצאנו זמן לצאת למחנות אימונים הן בשדות ים והן בוינגייט. מחנות האימונים תרמו רבות לגיבוש הקבוצה, להיכרויות עם שחקניות מדהימות מקבוצות אחרות בגדרה וכמובן לשיפור ביצועינו על המגרש. חלקנו אף הצליח להגיע לספורטיאדה ולהנות במשך 5 ימים רצופים מחוויה ספורטיבית הכוללת גם ספורט אך בעיקר חברותא ואחווה נשית.
בשמי ובשם הקבוצה אני רוצה להודות לפזית ויוסי וכל הנותנים יד לדבר המופלא הזה שנקרא "מאמאנט גדרה", כי אולי על הדף זה שעה ורבע בשבוע אך בשבילנו זה הרבה הרבה מעבר, וזה לא מובן לנו מאליו. 
אנחנו שואפות לנצח  בגמר אך הנצחון הגדול  שלנו הוא ההנאה והסיפוק מעצם העלייה למגרש כשילדינו מריעים לנו בקהל וגאים באמא שנמצאת שם על המגרש, וזוהי בעצם תמצית המאמאנט עבורנו.                           

עפרה מרק,  קפטן רימונים.



רימונים
רימונים
רימונים
רימונים
רימונים
רימונים
רימונים
רימונים