חרבות ברזל - כל העדכונים
סטורי-מאמאנט-הטורניר-הבא
סטורי-מאמאנט-סיפורי-שחקניות
סטורי-מאמאנט-אירועים-קהילתיים
סטורי-מאמאנט-מה-חדש-בליגות
סטורי-מאמאנט-נשים-מעוררות-השראה



מייסדת מאמאנט, עופרה אברמוביץ'

ברכות למנכלית מאמאנט הנכנסת קארין אינס אשר הקימה את מאמאנט גבעתיים  ותפקדה כחברת הנהלה בשנים האחרונות וברכות לחברות ההנהלה החדשות שיצטרפו במהלך השנה! נערוך איתן היכרות בהמשך.
השנה נעלה הילוך עם ליגת מאמאנט גולד סופר-פארם, נעמיק את הקשר עם הגופים אשר בזכותן ניתן לעשות פרויקטים נפלאים וחשובים וכמובן עם הכרת תודה לכן, שחקניות מאמאנט,  כי אצלנו - כל אמא יכולה!


שחקניות מאמאנט יקרות,
שנת 2018 נחתמה בסימני שינוי משמעותיים שבמסגרתם התחלפו בעלות תפקידים בהנהלת העמותה.
אני מבקשת להודות מקרב לב למנכלית מאמאנט היוצאת גלית אבשלום על כל פועלה ועל כך שהביאה את מאמאנט למקום בו היא נמצאת היום. תודה ענקית לרונית וייץ שהשקיעה את מירצה דמיונה ורעיונותיה הפוריים   בפעילויות השיווק וניהול פייסבוק מאמאנט ישראל, וללירון צור אשר סיימה תפקידה באקדמיית מאמאנט-ופעלה רבות להנחת התשתיות שלה.

אנו מתחילות שנה חדשה עם צוות מגוייס, אכפתי ועתיר יכולות וידע. ועדות חדשות נוסדו ועדות קיימות ממשיכות את תפקידן במרץ רב .אנו קוראות לכן שחקניות מאמנות ואנשי צוות לקחת חלק פעיל בועדות השונות ולתרום מהידע, הנסיון והרעיונות שלכם לטובת שיפור ושידרוג הקיים.
ברכות למנכלית מאמאנט הנכנסת קארין אינס אשר הקימה את מאמאנט גבעתיים  ותפקדה כחברת הנהלה בשנים האחרונות. ברכות לחברות ההנהלה החדשות שיצטרפו. בהמשך נערוך איתן היכרות.
השנה נעלה הילוך עם ליגת מאמאנט גולד סופר פארם מעמיק את הקשר עם הישויות אשר בזכותן ניתן לעשות פרוייקטים נפלאים וחשובים וכמובן עם הכרת תודה לכן, שחקניות מאמאנט,  כי אצלנו - כל אמא יכולה!


קארין אינס, מנכ"ל מאמאנט:

שחקניות יקרות
אנו נכנסות לשנה מאתגרת לא פחות מקודמתה, שנה של גדילה והתפתחות כשמקור הכח העיקרי שלנו הוא אתן - האימהות.
השנה נשים דגש בעיקר על תקשורת פנים ארגונית ועל גיוס נאמנות תקשורת שיתעדו את כל הנעשה בליגות השונות כדי שיחד נלמד ונתפתח ונשמור על תקשורת פתוחה ומלמדת.

מאמאנט מהווה מקור גאווה להרבה מאוד אמהות בשל העשיה החברתית - קהילתית וכן בזכות הליגה המקצועית המהווה דוגמה אישית עבור ילדינו ובני משפחתנו.

חשוב לציין כי נעשו שינויים ארגוניים רבים ושינויים נוספים צפויים להרקם והכל על מנת לייצב וגם ולהרים את העמותה לגבהים נוספים.
מאחלת לנו שנה של שיתופי פעולה נהדרים, שנה של תקשורת מפרה ובריאה, שנה של עשיה ,נתינה וקבלה.
מייל: Karin.mamanet@gmail.com